وانت بار های میوه فروش در قزوین ساماندهی می شوند

به گزارش اهدا بلاگ، معاون عمرانی فرماندار قزوین گفت:در راستای احیای حقوق عامه ساماندهی وانت بار های میوه فروش با جدیت در دستور کار قرار گرفته است .

وانت بار های میوه فروش در قزوین ساماندهی می شوند

چگینی، معاون عمرانی فرماندار قزوین گفت: با توجه به اینکه سیمای شهری و ترافیک و سوانحی که ممکن است در اثر سد معبر میوه فروشان اتفاق بیفتد، برنامه هایی در دست اجراست و سال جاری هم جمع آوری بارفروشان در دست اقدام است.

چگینی اعلام کرد: با توجه به توریستی بودن شهر قزوین، نیازمند ساماندهی وانت بار های میوه فروش هستیم و بر همین اساس نسبت به جمع آوری و ساماندهی وانت بار ها اقدام کردیم.

معاون عمرانی فرماندار قزوین توضیح داد: در منطقه ها چهارگانه شهرداری قزوین برای ساماندهی وانت بار ها فضایی اختصاص داده شده و سازمان میادین شهرداری موظف به ساماندهی وانت بار ها در نقاط شناسایی شده است.

وی اضافه نمود: متاسفانه وانت بار ها از ساماندهی شدن و استقرار در مکان های تعیین شده تمایل ندارند و در راستای احیای حقوق عامه، این کار را به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم.

چگینی تأکید کرد: در صورت همکاری راه و شهرسازی و شهرداری کوشش می کنیم تا در کمترین زمان ممکن بارفروشان در مکان های تازه ساماندهی شوند.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1338

به "وانت بار های میوه فروش در قزوین ساماندهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت بار های میوه فروش در قزوین ساماندهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید