نیویورک تایمز: 40 درصد فوتی های کرونا در آمریکا مرتبط با خانه های سالمندان است

به گزارش اهدا بلاگ، آمارهای تجزیه و تحلیل شده توسط نیویورک تایمز نشان می دهد بیش از 40 درصد موارد فوت بر اثر ویروس کرونا مرتبط با خانه های سالمندان بوده است.

نیویورک تایمز: 40 درصد فوتی های کرونا در آمریکا مرتبط با خانه های سالمندان است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه نیویورک تایمز با تجزیه و تحلیل آمارهای رسمی به این نتیجه رسیده است که بیش از 40 درصد موارد فوت بر اثر ویروس کرونا مرتبط به خانه های سالمندان بوده است.

نیویورک تایمز نوشت: حداقل 54 هزار مورد از بیش از 125500 فوت در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا مربوط به خانه های سالمندان بوده است.

پیش از این نیز هشدارهای زیادی درباره آسیب پذیر بودن خانه های سالمندان در برابر ویروس کرونا داده شده است، چرا که افراد مسن و سالمند از جمله افرادی هستند که به شدت در معرض ابتلا به این ویروس مرگبار هستند.

این ویروس که به راحتی در تماس انسان با انسان منتقل می گردد، در خانه های سالمندان با توجه به لزوم تماس کارکنان با افراد سالمند به سرعت گسترش پیدا می نماید.

روزنامه نیویورک تایمز به این جمع بندی رسیده است که در 24 ایالت آمریکا بیشترین موارد فوت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا مربوط به خانه های سالمندان بوده است.

در مینه سوتا، نیویورک و نیوهمپشایر بیش از 70 درصد فوتی های ناشی از کرونا مربوط به خانه های سالمندان بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 249

به "نیویورک تایمز: 40 درصد فوتی های کرونا در آمریکا مرتبط با خانه های سالمندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: 40 درصد فوتی های کرونا در آمریکا مرتبط با خانه های سالمندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید