روزهای سیاه کرونایی در اورِگِن آمریکا؛ مقام ها خواهان کامیون های یخچالدار برای نگهداری اجساد شدند

به گزارش اهدا بلاگ، دو منطقه در استان اورگن آمریکا خواهان کامیون های یخچالدار برای نگهداری اجساد قربانیان ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا شده اند.

روزهای سیاه کرونایی در اورِگِن آمریکا؛ مقام ها خواهان کامیون های یخچالدار برای نگهداری اجساد شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا بار دیگر رو به افزایش است، مقام های رسمی دو منطقه در استان اورِگِن خواهان کامیون های یخچالدار برای نگهداری از اجساد قربانیان این بحران شده اند.

بر اساس این گزارش، مقام های منطقه ها تیلاموک و ژوزفین در استان اورگن اوایل هفته گذشته خواهان دریافت کامیون های یخچالدار برای نگهداری اجساد شدند. روز آدینه یک دستگاه کامیون به منطقه تیلاموک تحویل داده شده است.

امیلی رینگ مدیر اورژانس منطقه ژوزفین در این باره گفت: بیمارستان اصلی این منطقه دیگر ظرفیت نگهداری اجساد قربانیان ناشی از بحران کرونا را ندارد. ظرفیت سایر مکان هایی هم که برای نگهداری اجساد آماده شده بود، پر شده است.

بر اساس آمارهای رسمی تا به امروز 70 درصد جمعیت بالای 18 سال تیلاموک واکسینه شده اند ولی این رقم در منطقه ژوزفین به 53 درصد رسیده است.

آمارهای دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد در مجموع 59 درصد جمعیت استان اورگن واکسینه شده اند.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا اعلام نموده است که روز پنجشنبه بیش از 2046 مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا در استان اورگن گزارش شده است که این رقم نسبت به ژوئن و جولای با رشد دورقمی روبه رو است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 975

به "روزهای سیاه کرونایی در اورِگِن آمریکا؛ مقام ها خواهان کامیون های یخچالدار برای نگهداری اجساد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای سیاه کرونایی در اورِگِن آمریکا؛ مقام ها خواهان کامیون های یخچالدار برای نگهداری اجساد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید