نوریان: از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنید، ابزار کار تنیس را نداریم

به گزارش اهدا بلاگ، پیشکسوت تنیس کشورمان معتقد است: کسانی که سکان ورزش کشور را در دست دارند از تجربیات پیشکسوتان استفاده نمی کنند.

نوریان: از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنید، ابزار کار تنیس را نداریم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

غلامحسین نوریان به حضور 65 ساله خود در ورزش تنیس اشاره کرد و به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: امثال من که حدود 65 سال در تنیس فعالند، زیاد هستند، اما بیرون گود هستیم. کسانی که سکان ورزش را در دست دارند از تجربیات پیشکسوتان استفاده نمی کنند.

وی افزود: پیشکسوتان به جلسات بیشتری احتیاج دارند. تنیس ایران در آسیا به ته جدول می رسد. کشوری که دارای پتانسیل بسیار زیادی است و همه نوع استعداد در تمام رشته ها دارد و دنیا در حسرت داشتن این کشور است، اما از این ظرفیت ها استفاده نمی کنیم.

پیشکسوت تنیس کشورمان با بیان این مطلب که ابزار اولیه رشته تنیس را نداریم، گفت: ما ابزار کار تنیس یعنی راکت، توپ و زمین نداریم، درنتیجه نمی توانیم از کلاس های مربیان خارجی بهره بگیریم.

وی در ادامه به لزوم حضور مسئولان در میان ورزشی ها و گوش کردن به خواسته ها و احتیاجهایشان تاکید کرد و افزود: مسئولان باید در جمع حاضر شده و درددل ها را گوش کنند و فقط پشت میز ننشینند تا عکس هایشان را ببینیم. آنها باید به شهرستان ها بروند، چون شهرستان ها احتیاجهای زیادی دارند. مسئولان باید دلسوز باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 730

به "نوریان: از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنید، ابزار کار تنیس را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوریان: از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنید، ابزار کار تنیس را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید