نسخه سایبرپانک 2077 ساعت وان پلاس به زودی راهی بازار می شود

به گزارش اهدا بلاگ، در هفته ای که گذشت، وان پلاس از نسخه سایبرپانک 2077 وان پلاس 8 تی رونمایی کرد. محصولی با ظاهری خاص که کاملا حال و هوای بازی سایبرپانک 2077 را به کاربر القا می کرد. اما حالا به نظر می رسد شرکت چینی قصد دارد نسخه سایبرپانک 2077 ساعت هوشمند خود را هم راهی بازار کند.

نسخه سایبرپانک 2077 ساعت وان پلاس به زودی راهی بازار می شود

به گزارش افشاگر چینی DigitalChatStation، گویا وان پلاس در حال کار روی ساعتی هوشمند با طراحی الهام گرفته از بازی سایبرپانک 2077 است. جالب اینجاست که نسخه استاندارد خود ساعت هنوز رسما رونمایی نشده اما با توجه به شایعه ها و خبرهای مختلف، به نظر می رسد این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.

در حال حاضر، افشاگر نام برده فقط تصاویری از بند نسخه سایبرپانک 2077 ساعت وان پلاس را در ویبو به اشتراک گذاشته که روی آن هم نام برند شرکت و هم نام بازی با همان سبک آشنا حک شده. اینکه ساعت قرار است چه طراحی داشته باشد فعلا مشخص نیست.

پیش تر در رابطه با ساعت هوشمند وان پلاس خبرهایی منتشر شده بود اما هفته گذشته شنیدیم زمان رونمایی از آن با تأخیر همراه خواهد بود. در ابتدا قرار بود در ماه اکتبر از این محصول رونمایی شود اما خب این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر از این بابت که نسخه سایبرپانک 2077 ساعت وان پلاس یا مدل استاندارد آن قرار است در چه تاریخی رونمایی شوند اطلاعی نداریم. اما خود وان پلاس در تیزرهای مربوط به این محصول به نوعی به این موضوع اشاره داشته که به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 502

به "نسخه سایبرپانک 2077 ساعت وان پلاس به زودی راهی بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سایبرپانک 2077 ساعت وان پلاس به زودی راهی بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید