ناکامی چلسی در تمدید قرارداد ستاره جوان

به گزارش اهدا بلاگ، روند مذاکرات چلسی با میسون مونت بر سر تمدید قرارداد این بازیکن، با شکست روبرو شده است چرا که ستاره انگلیسی مدعی است پیشنهاد دستمزدی که به او ارائه شده، از سایر هم تیمی هایش کمتر است و او خواهان دریافت مبلغ بیشتری است.

ناکامی چلسی در تمدید قرارداد ستاره جوان

تنها 18 ماه از قرارداد مونت با چلسی به جای مانده و سران باشگاه قصد دارند تا این ستاره را در استمفوردبریج حفظ نمایند و تاد بولی به شدت در پی تمدید قرارداد مونت است.

اما طبق گزارش دیلی میل، پس از به بن بست رسیدن مذاکرات جهت تمدید قرارداد، آینده مونت با چلسی در هاله ای از ابهام واقع شده است. ادعا می گردد که او در پی افزایش دستمزد فعلی خود یعنی 80 هزار پوند در هفته است.

به نظر می رسد که پیشنهاد دستمزد چلسی برای این بازیکن، به طور قابل توجهی از سایر بازیکنان آبی های لندن و بخصوص در مقایسه با خریدهای تازه تیم گراهام پاتر پایین تر است.

تمدید قرارداد با مونت 24 ساله، یکی از اولویت های هیئت مدیره چلسی، پس از صرف هزینه های زیاد در دو پنجره جابجایی این فصل است.

از زمانی که تاد بولی در ماه می صندلی ریاست را از رومن آبراموویچ گرفت، 17 بازیکن تازه به خدمت گرفته که برای چلسی، بیش از 600 میلیون پوند هزینه داشته اند.

گفته می گردد لیورپول یکی از تیم هایی است که شرایط میسون مونت را زیر نظر دارد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1404

به "ناکامی چلسی در تمدید قرارداد ستاره جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی چلسی در تمدید قرارداد ستاره جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید