آشنایی با روش مهاجرت به وسیله خرید بیزنس به کانادا

به گزارش اهدا بلاگ، برای آغاز یک بیزنس از صفر، قوانین کانادا سخت گیرانه و پیچیده هستند؛ خصوصا برای کسانی که سیتیزن این کشور نباشند. اما برای خرید بیزنس اما، فقط ضروری است برنامه خود برای گرداندن آن را ارائه دهید و توانایی مدیریتی خود را اثبات کنید. همچنین در این روش تنها هزینه موجود، پرداخت قیمت آن کسب وکار است و پس از آن آغاز به سوددهی می نماید. در حالی که برای آغاز یک بیزنس از صفر باید هزینه های ریز و درشتی را متحمل شد و مسائل عدیده ای را پشت سر گذاشت.

آشنایی با روش مهاجرت به وسیله خرید بیزنس به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

صلاحیت لازم برای خرید بیزنس

برای اینکه اثبات کنید مدیر خوبی برای بیزنس مورد نظر خواهید بود باید سابقه مدیریتی داشته باشید. همچنین باید یک بیزنس پلن (برنامه کسب وکار) تدوین نموده و ارائه کنید. گفتنی است برای تصاحب یک بیزنس باید حداقل 51 درصد سهام آن توسط شما خریداری شده باشد.

استطاعت اقتصادی لازم برای خرید بیزنس در کانادا، وجود حداقل 200هزار دلار سرمایه در کاناداست. غیر از این ها، داشتن دیپلم و نمره قبولی آیلتس نیز از دیگر استانداردهاست. بازدید از محل کسب وکار قبل از خرید نیز به عنوان امتیاز محسوب می گردد. در نهایت شما به تاییدیه دولت کانادا (LMIA) احتیاج دارید که صدور آن بین 2 تا 3 ماه طول خواهد کشید.

مزایای خرید بیزنس در کانادا

دولت کانادا با هدف جذب سرمایه های خارجی، شرایط ویژه ای را برای خریداران بیزنس در این کشور، در نظر گرفته است. اول از همه برای فرد و اعضای خانواده اش، ویزای دو ساله صادر خواهد شد که در صورت موفقیت و پیشبرد اهداف کسب و کار طبق بیزنس پلن، این ویزا تبدیل به اقامت دائم خواهد شد. در این مدت، همسر و فرزندان صاحب کسب و کار اجازه کار و تحصیل دارند و برای فرزندانی که در سنین مدرسه هستند، تحصیل رایگان خواهد بود.

منبع: اینترنت
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 406

به "آشنایی با روش مهاجرت به وسیله خرید بیزنس به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با روش مهاجرت به وسیله خرید بیزنس به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید