مقاله: یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر

به گزارش اهدا بلاگ، مردم فیلیپین از شادترین مردم دنیا هستند و همین ویژگی از آنها انسان هایی صمیمی ساخته است. طبیعت خونسرد، راحت و به دور از هر گونه تفاخر مردم فیلیپین باعث شده است که هر کس به فیلیپین سفر کند از گرمای مردم آن بگوید. جزیره بوراکای هم از بسیاری از جهات مثل انواع غذاها و سواحل دست نخورده یک مقصد گردشگری مناسب است. به یک کارائوکه بروید، با محلی ها نوشیدنی بنوشید و چند تا آهنگ بخوانید و در آخر می بینید که وقتی این کشور را ترک می کنید چند دوست جدید پیدا کرده اید.

مقاله: یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر

با کلی جزیره برای انتخاب کردن، این جا برای هر نوع مسافری چیزی برای دیدن وجود دارد. در ساحل Key Largo غواصی انجام دهید، در Big Pine Key یک غذای دریایی تازه بخورید و در ساحل استراحت کنید و از تجربه آرامش بخش زندگی شبانه Key West لذت ببرید. فرقی نمی کند کدام جزیره را برای گذراندن وقت انتخاب کنید، محلی ها و مشتری های ثابت کافه ها و رستوران ها به راحتی با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

بارسلونا در سال های اخیر بسیار نزد مسافران و گردشگران محبوب شده است. در این شهر می توان انواع رستوران ها از تاپاس فروشی های کوچک و ناپیدا گرفته تا رستوران های درجه یک با غذاهای درجه اول را دید. این شهر اسپانیا به خاطر تیم فوتبال و سواحلش شهرت بسیاری دارد. کوله پشتی گردها، مسافران و مهاجران خارجی این شهر را به خاطر فرهنگ پر جنب و جوش آن به مادرید ترجیح می دهند. در قسمت های مختلف بارسلونا قدم بزنید و حتما با یک گردشگر باحال مثل خودتان، چند تا از آمیگوهای صمیمی یا حتی احتمالا با عشق زندگیتان برخورد خواهید کرد.

منبع مقاله: یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر

انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1139

به "مقاله: یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید