تور ارزان دبی: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی امارات

به گزارش اهدا بلاگ، آشنایی با پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی امارات | Emirates Business Class

پروازهای بیزینس کلاس مختص کسانی است که می خواهند به سفر کاری بروند و شرایط کاری آن ها ایجاب می نماید که به این سفرها حال با اهداف تجاری و یا کاری بروند. امروز ما در خبرنگاران می خواهیم تا این کلاس پروازی و امکاناتش را در شرکت هواپیمایی امارات که تحت پرچم کشور امارات مورد آنالیز قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر به آنالیز پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی امارات (Emirates Business Class) بپردازیم.

تور ارزان دبی: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی امارات

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات که در زیر پرچم همین کشور است، در واقع یکی از بزرگ ترین و پرنفوذ ترین شرکت های هواپیمایی دنیا است. این ایرلاین در سال 1985 افتتاح شد و فعالیت خود را تنها با دو فروند هواپیما شروع کرد.

شرکت هواپیمایی امارات یکی از شرکت های هواپیمایی بسیار پیروز نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در سراسر دنیا شناخته شناخته می گردد. از بسیاری از نقاط دنیا و هر 6 قاره دنیا، این شرکت پرواز دارد و بسیاری از افراد را در سراسر دنیا جا به جا می نماید.

بسیاری از مردم دنیا شرکت هواپیمایی امارات را بزرگ ترین شرکت هواپیمالیی فعال در خاورمیانه می دانند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر معروف و توریستی دبی قرار گرفته است. شرکت هواپیمایی امارات در واقع یکی از زیر مجموعه های یکی از بزرگ ترین هلدینگ های اماراتی یعنی شرکت گروه امارات (The Emirates Group) می باشد.

طبق آمار رسمی منتشرشده، شرکت هواپیمایی امارات ایرلاین هر هفته بیش از 3400 پرواز از فرودگاه بین المللی دبی به مقاصد بی شماری از جمله 142 شهر از 78 کشور در سراسر دنیا انجام می دهد.

پروازهای این شرکت هواپیمایی همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، تمام 6 قاره دنیا را در پوشش پروازی خود قرار می دهد.

دلایلی از این دست هستند که باعث شده اند این شرکت به عنوان یکی از 10 شرکت هواپیمایی برتر و معروف دنیا در رنکینگ دنیای مسافت پرواز و بهترین ایرلاین های دنیا به دست آورد. ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی امارات ایرلاین با توجه به برنامه خریدهای متعدد و به روزی که انجام می دهد، توانسته است برنامه های پروازی خود را بیش از پیش گسترده سازد.

این شرکت اماراتی در سال2013 به طور مثال در حدود 200 هواپیمای مدرن و پهن پیکر خریداری نمود و به ناوهوایی خود افزود. عمر این ناوگان در حدود 7 سال است و همین نشان دهنده حساب بزرگ این شرکت هواپیمایی بر روی کیفیت پروازهای خود است. این شرکت هواپیمایی بزرگ و مدرن جوایز متعدد و معتبری را از آن خود نموده است.

از جمله این جوایز می توان به جایگاه هشتم بهترین ایرلاین های دنیا در سال 2012 و یا دریافت عنوان شرکت هوایی برتر دنیا در سال 2013 و یا دریافت 4 ستاره از اتحادیه هوایی اسکای ترکس اشاره کرد. شرکت هواپیمایی امارات در حال حاضر با 344 هواپیمای فعال در ناوگان هوایی خود به تمامی قاره های دنیا پرواز می نماید.

از دیگر افتخارات این ایرلاین این است که هواپیمایی امارات با پرواز مستقیم از دبی به اوکلند، برای مدت ها عنوان طولانی ترین پرواز مستقیم و بدون توقف در دنیا را در اختیار داشت.

بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی امارات

همان طور که گفتیم پرواز بیزنس کلاس مختص سفرهای کاری و تجاری است. در این نوع پروازها معمولا امکانات و خدمات تجاری ویژه ای به مسافران ارائه می گردد، البته خدمات ارائه شده به نوع شرکت هواپیمایی و خدماتی که تعریف نموده است، بستگی دارد.

مشاهده می گردد که پرواز بیزنس کلاس بعضی از شرکت های هواپیمایی آن قدر لوکس و مجلل است که همپای پرواز فرست کلاس بسیاری از شرکت های هواپیمایی است. سه ایرلاین در دنیا هستند که بهترین نوع این کلاس پروازی را ارائه می دهند که شرکت هواپیمایی امارات نیز جز آنان است. پرواز بیزنس کلاس امارات نیز بهترین خدمات را به مسافرانی که در سفر کاری و تجاری هستند ارائه می نماید.

تمام امکانات و تسهیلات رفاهی برای استراحت و پروازی آرام و آسوده در اختیار مسافران قرار می گیرد. هواپیماهای بوئینگ 700 و ایرباس 380 که در این پرواز استفاده می شوند بسیار جادار هستند و فضایی اختصاصی برای هر مسافر ایجاد می نمایند.

شاید برایتان این نکته جالب باشد که جایگاه های داخل کابین هواپیمای بیزینس کلاس بزرگ و جادار هستند و از فضای داخلی ماشین های اسپرت معروف الهام گرفته شده اند. این جایگاه ها از چرم خاکستری فراوری شده اند و قسمتی برای قرار دادن پاها در آن ها تعبیه شده است.

طراحی ارگونومیک منحصربه فرد این جایگاه ها باعث می گردد که بدن مسافران در راحت ترین شرایط موجود و ممکن قرار بگیرد. مانیتورهایی که در روبروی جایگاه هر مسافر قرار گرفته، امکان تماشای برنامه های سرگرم نماینده بین المللی و فیلم های روز دنیا را برای مسافران فراهم می نماید.

شرکت هواپیمایی امارات پروازهای بیزنس کلاس خود را با دو نوع هواپیمای خاص برگزار می نماید. این نکته را نباید فراموش کرد که مدل هواپیماها بی شک می تواند تاثیر بسیار زیادی در ارائه و نوع خدمات داشته باشد.

به طور مثال ایرباس 380 ممکن است نمای بیرونی مجذوب کننده و منحصر به فردی نداشته باشد اما به هر حال فضای داخلی بسیار بزرگ و وسیعی دارد. در قسمت بیزنس کلاس این هواپیما که همانطور که گفتیم تنها مختص به بیزینس کلاس است، 76 عدد جایگاه با قابلیت تخت خواب شو وجود دارد که هر کدام قابلیت به تخت خوابی با طول حدودا 2 متر تبدیل می شوند.

برای هر مسافر یک میز و یک یخچال کوچک در کنار هر جایگاه وجود دارد. البته این نکته قابل به ذکر است که فضای اختصاصی در این پرواز مانند فرست کلاس نیست، اما با وجود دیواره های مخصوص کنار هر جایگاه فضای خلوت و آرامی برای هر مسافر ایجاد می نمایند.

به طور معمول در پروازهای طولانی مدت و برد بالای بیزنس کلاس 6 وعده غذایی به مسافران پیشنهاد داده می گردد که عبارتند از: 3 وعده اصلی و 3 میان وعده. تمامی این غذاها و میان وعده ها از طیف و انواع متنوعی از غذاهای عربی و بین المللی انتخاب می شوند.

همه این غذاها به وسیله متحبهترین آشپزان ایرلاین ها و کترینگ ها و با بهترین مواد غذایی پخته می شوند. در طول پروارز نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم از فواصل مختلف سفر از مسافران بیزنس کلاس امارات پذیرایی می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1198

به "تور ارزان دبی: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: معرفی پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید