مدیریت آفت درختان باغ شاهزاده ماهان با روش های دانش بنیان

به گزارش اهدا بلاگ، استاندار کرمان با بیان اینکه آفت درختان باغ شاهزاده ماهان به همت شرکت های دانش بنیان مدیریت شد، گفت: از پژوهش های کاربردی در استان حمایت می کنیم.

مدیریت آفت درختان باغ شاهزاده ماهان با روش های دانش بنیان

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محمدجواد فدایی در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فنآوری و نوآوری استان کرمان اظهار کرد: باغ شاهزاده ماهان یکی از سرمایه های تاریخی عظیم استان است و جلسات متعددی برای حفظ درختان این باغ برگزار گردید که نتیجه بخش بوده است و بر اساس گزارش ها آفت درختان باغ تاریخی شاهزاده ماهان توسط یکی از شرکت های دانش بنیان کنترل شده است که این فرایند باید به سراسر استان تعمیم داده گردد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در جلسات شرکت های پیروز دانش بنیان را معرفی نموده و محصولات آنها به مردم شناسانده گردد، اضافه کرد: برخی از این شرکت ها مسائلی دارند که با طرح موضوع در کارگروه می توان این مسائل را رسیدگی و آنالیز کرد. کارهایی که در ارتباط با شرکت های دانش بنیان در استان اجرا شده در برخی مواقع از سطح ملی جلوتر بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 315

به "مدیریت آفت درختان باغ شاهزاده ماهان با روش های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت آفت درختان باغ شاهزاده ماهان با روش های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید