تور چین ارزان: قرنطینه شهر شیان چین یک هفته ای شد

به گزارش اهدا بلاگ، با ادامه شیوع کرونا در شهر شیان چین تدابیر شدید کنترلی در این شهر وارد هفتمین روز خود شده است.

تور چین ارزان: قرنطینه شهر شیان چین یک هفته ای شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، قرنطینه 13 میلیون نفر از شهروندان شهر شیان در چین امروز (چهارشنبه) وارد هفتمین روز خود شد تا بدین ترتیب بسیاری از مردم قادر به ترک منازل خود نباشند و باتوجه به ادامه شیوع کرونای نو به دریافت مایحتاج ضروری وابسته باشند.

در روز سه شنبه شهر شیان 151 مورد مبتلا به کرونا با علایم مثبت را ثبت کردند درحالیکه تعداد مبتلایان در کل کشور 152 نفر اعلام شد. با احتساب آمار اعلام شده تعداد کل مبتلایان در این شهر در بازه 9 تا 28 دسامبر نزدیک به 1000 نفر ثبت شده است.

هرچند شیوع کرونا در شهر شیان چین در مقایسه با نقاط دیگر جهان محدودتر به نظر میرسد اما مقامات چینی از 23 دسامبر محدودیت های سختگیرانه عبور و مرور در داخل شهر اعمال نموده اند.

از دوشنبه مقامات دولتی در شهر شیان درپی افزایش تدابیر کنترلی صدور مجوز برای خروج مردم از منازل به منظور خرید مایحتاج ضروری را متوقف نموده اند.

در بیانیه دولت آمده که به محض مشاهده نتایج منفی در آزمایش های کرونا، خرید در منطقه ها کم خطر ادامه خواهد یافت.

هنوز گزارشی از مرگ و میر نو ناشی از کرونا در چین در روز سه شنبه ثبت نشده و تعداد مرگ و میر مدتهاست که رقم 4636 مورد ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1150

به "تور چین ارزان: قرنطینه شهر شیان چین یک هفته ای شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: قرنطینه شهر شیان چین یک هفته ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید