قاسمی: توسعه ارتباطات بین بخشی احتیاج ورزش همگانی است

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، دکتر حمید قاسمی ضمن تقسیم بندی سطوح ارتباطی ورزش همگانی، توجه به ارتباطات بین بخشی را یک عنصر کلیدی در راستای توسعه ورزش همگانی دانست و اضافه کرد: قوانین موازی نهادهای ذی ربط ورزش همگانی مهمترین مانع توسعه ورزش همگانی است و در صورت حذف این موانع قانونی جدی ترین گام در راستای توسعه ورزش همگانی برداشته شده است.

قاسمی: توسعه ارتباطات بین بخشی احتیاج ورزش همگانی است

عضو هیئت علمی دانشگاه پیغام نور تصحیح ارتباطات بین بخشی را پیش شرط توسعه ارتباطات بین فردی در حوزه ورزش همگانی دانست و اضافه نمود: زمانی که سازمان ها از یک سیاست کلان در حوزه ورزش همگانی تبعیت نمایند کنشگران حوزه ورزش هم بهتر می توانند ارائه خدمات نمایند. بنابراین ارتباطات بین فردی هم مستقیما از ارتباطات بین بخشی تاثیر می پذیرد.

وی در پایان توجه به ارتباطات میان فرهنگی را یک پیشران موثر در بهره مندی از تجربیات پیروز ملل پیشتاز در حوزه ورزش همگانی دانست و اذعان داشت: دنیا به سمت توسعه ارتباطات بین فرهنگی حرکت می نماید و شکل گیری یک جامعه سلامت و پیشتاز در حوزه ورزش همگانی بدون توجه به دستاورد های ملل پیروز در حوزه ورزش های همگانی امکان پذیر نیست، بنابراین پیش احتیاج بهره مندی از تجارب دیگر ملل هم در گرو ارتباطات موثر بین فرهنگی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 998

به "قاسمی: توسعه ارتباطات بین بخشی احتیاج ورزش همگانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: توسعه ارتباطات بین بخشی احتیاج ورزش همگانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید