فورتزا موتور اسپورت نو برای ایکس باکس سری و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش اهدا بلاگ، چندی پیش رویداد ایکس باکس و بتسدا بود. در این رویداد عنوان تازه مجموعه فورتزا موتور اسپورت (Forza Motorsport) رونمایی شد. این بازی شماره تازه نداشته و تنها با نام موتور اسپرت شناخته می گردد. طبق چیزی که گفته شده ما باید انتظار عرضه این بازی را در بهار سال 2023 میلادی داشه باشیم.

فورتزا موتور اسپورت نو برای ایکس باکس سری و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید

مجموعه موتور اسپرت از سال 2005 آغاز به عرضه کرد. از همان ابتدا هدف اصلی این عناوین ارائه واقعی ترین تجربه رانندگی بود. به نوعی می توان گفت این بازی یک شبیه ساز کامل رانندگی است. برخلاف فورتزا هورایزن که کمی آرکید است. برای مثال تمام پیست های موجود در بازی موتور اسپورت دقیقاً از روی مکان های واقعی ساخته شده است.

طبق چیزی که گفته شده، شرکت ترن 10 (Turn 10) موتور اسپرت را به گونه ای طراحی نموده که قدرت کنسول های نسل نهمی مایکروسافت را نشان دهد. بازی نسبت به شماره 7 این مجموعه پیشرفت بسیاری داشته است. به این معنا که کاملاً فیزیک بازی از نو طراحی شده است. به همین علت می توان گفت که بازی فورتزا موتور اسپرت پیشرفته ترین بازی ریسینگ تاریخ است.

روز و شب در این عنوان به حالت پویا است. از طرفی آب و هوا نیز پویا است. به همین علت امکان دارد در میان مسابقه شما باران ببارد یا حتی طوفان رخ دهد. شرکت سازنده کوشش خود را نموده تا فورتزا موتور اسپرت تازه نسبت به شماره قبلی پیشرفت بسیاری داشته باشد. به همین علت این بازی از لحاظ بصری نیز به شدت بهبود یافته است.

در موتور اسپرت تازه، سیستم آسیب به ماشین ها به طور کامل از نو طراحی شده است. به همین علت به شدت دقیق است. برای مثال شما می تواند خط و خش های روی بدنه ماشین را مشاهده کنید. این مورد نیز یک قدم دیگر در زمینه دقیق شدن بازی است.

از عرضه آخرین عنوان موتور اسپرت حدود 5 سال می گذرد. حال اینطور که به نظر می رسد شرکت ترن 10 در این مدت روی عنوان تازه کار نموده و تصمیم گرفته تا به طور کامل مجموعه موتور اسپرت را از نو بسازد.

منبع: Xbox.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1292

به "فورتزا موتور اسپورت نو برای ایکس باکس سری و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورتزا موتور اسپورت نو برای ایکس باکس سری و کامپیوتر معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید