طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای فراوری خودرو الکتریکی ، از سرمایه گذاری 6 میلیارد یورویی تا استخدام 1200 کارمند تازه

به گزارش اهدا بلاگ، گروه خودروسازی پورشه میخواهد خط فراوری خودرو الکتریکی جدیدش موسوم به تایکان را هرچه زودتر توسعه داده و به فراوری انبوه برساند.

طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای فراوری خودرو الکتریکی ، از سرمایه گذاری 6 میلیارد یورویی تا استخدام 1200 کارمند تازه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گروه خودروسازی پورشه این اقدام را با هدف تسخیر بازار خودروسازی الکتریک و افزایش رقابت با دیگر خودروسازان انجام می دهد.

هیچ شکی وجود ندارد که پورشه در پی یک آینده الکتریکی است. درواقع پورشه با یاری الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی،

انتظار میرود تایکان،بیش از 600 اسب بخار قدرت داشته باشد و با سرعت 60 مایل در ساعت در 3.5 ثانیه مسیر مشخصی را بپیماید. گرچه محدوده حرکت خودرو تا 300 مایل گزارش شده است.

پورشه برای تحقق اهداف خود، بیش از 6 میلیارد یورو را برای ساخت تایکان اختصاص داده است و بخشی از این سرمایه گاری در کارخانه ای در مجارستان متقل می گردد که به مونتاژ خودرو مذکور می پردازد. قرار است هزینه مشخص شده، صرف ساخت و طراحی ساختمان های تازه شامل بخش ساخت بدنه، نقاشی و سیستم نقاله ای رنگ زنی گردد.

قرار است کارخانه نهایی مونتاژ یک فرایند ساخت و ساز تازه را بر اساس فرایندهای نقاشی اتوماتیک اجرا نمایند. طرحی که از دو سال پیش تا کنون روی میز مدیران گروه خودروسازی پورشه است. در مقایسه با سیستم های سنتی رنگ زنی خودرو، خط فراوری تازه، شامل یک نوار نقاله معمولی می گردد که قطعات بزرگ را روی خود حرکت می دهد. بنابراین می توان خودروهای بیشتری را بر اساس این طرح نقاشی کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی پورشه، تایکان نخستین مدلی خواهد بود که به این شیوه نقاشی خواهد شد. در مجموع، پورشه می گوید راه اندازی خط فراوری تازه تایکان حداقل 1200 کارمند تازه می خواهد این در حالی است که در حال حاضر خط فراوری تایکان بین 300 تا 400 کارمند دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1377

به "طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای فراوری خودرو الکتریکی ، از سرمایه گذاری 6 میلیارد یورویی تا استخدام 1200 کارمند تازه" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای فراوری خودرو الکتریکی ، از سرمایه گذاری 6 میلیارد یورویی تا استخدام 1200 کارمند تازه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ضربتی گروه خودروسازی پورشه برای فراوری خودرو الکتریکی ، از سرمایه گذاری 6 میلیارد یورویی تا استخدام 1200 کارمند تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید