ساعت هوشمندی 40 دلاری با قابلیتهای بسیار جذاب و کارآمد

به گزارش اهدا بلاگ، ساعت هوشمندی 40 دلاری با قابلیت های بسیار جذاب و کارآمد از قبیل اندازه گیری میزان فشار و سطح اکسیژن خون این روز ها نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

ساعت هوشمندی 40 دلاری با قابلیتهای بسیار جذاب و کارآمد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا،با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی معرفی گجت های ارزان قیمت و در عین حال کارآمد به منظور هدیه دادن به عزیزان در وب سایت های تخصصی رونق گرفته است و در این بین ساعت هوشمندی 40 دلاری به نام Smart Fit Multi-Functional Wellness & Fitness Watch با قابلیت های ویژه خود مورد توجه قرار گرفته است.

این ساعت هوشمند مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد تمامی قابلیت های یک ساعت هوشمند پرچم دار و با برند جهانی را به کاربران عرضه می نماید. 15 قابلیتی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است به افراد یاری می نماید که زندگی روزمره خود را بهتر از گذشته مدیریت نمایند.

این ساعت هوشمند ضربان قلب، میزان فشار خون، سطح اکسیژن قدم های روزانه و کالری کاربر را اندازه می گیرد و از این طریق اطمینان حاصل می نماید که کاربر به تمامی داده هایی که به منظور یک زندگی ساده تر احتیاج دارد دسترسی دارد و در عین حال می تواند با پرداخت پول کم برای این ساعت هوشمند، باقی پولی که برای تعطیلات سال نو به آن احتیاج دارد را ذخیره کند.

علاوه بر این ساعت هوشمند مورد نظر به لحاظ طراحی و راحتی نیز زبان زد کاربران است. برخورداری از قابلیت هایی نظیر مقاومت در برابر تعریق بدن و رطوبت موجب شده است که شما بتوانید از ساعت هوشمند در هر مکان و هر زمان که مایل هستید بهره ببرید. برای مثال می توانید موقع فعالت ورزشی در باشگاه یا حتی دوش دریافت نیز از آن بهره ببرید.

علاوه بر این شما می توانید تماس های صوتی و پخش موزیک را با استفاده از این ساعت کنترل کنید و تمامی اعلانات همراه هوشمند خود را از ضفحه نمایش 1.3 اینچی صیغلی این ساعت دریافت کنید. علاوه بر این تمامی این ها رنگ های متنوع از قبیل سیاه، سفید، صورتی،آبی، خاکستری و قرمز این ساعت موجب شده است که به راحتی بتوانید آن را با سلیقه خود همخوان کنید.

ساعت های هوشمند میتواند به عنوان یک گزینه برای هدیه دادن به عزیزان باشد. در عین حال خرید آن برای یکی از اعضای خانواده یا دوستان شما احتیاجمند صرف هزینه گزافی نیست. ساعت Smart Fit Multi-Functional Wellness & Fitness Watch که معمولا قیمت آن 149 دلار بوده است این روزها تنها به قیمت 40 دلار به فروش می رسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 580

به "ساعت هوشمندی 40 دلاری با قابلیتهای بسیار جذاب و کارآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمندی 40 دلاری با قابلیتهای بسیار جذاب و کارآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید