زمان ثبت نام وام 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ، شرایط دریافت اعلام شد

به گزارش اهدا بلاگ، در حالی از امروز ثبت نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به مدت یک هفته شروع می گردد که 40 هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.

زمان ثبت نام وام 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ، شرایط دریافت اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از امروز (21 مردادماه) به مدت یک هفته تا روز آدینه 27 مرداد صورت می گیرد و در سامانه ثبت نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال می گردد. مطابق با اعلام سازمان تامین اجتماعی در این مرحله، پس از آنالیز و احراز شرایط متقاضیان، تعداد 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیون ریالی به بازنشستگان و مستمری بگیران واجد شرایطی که در مهلت مقرر در سامانه تسهیلات ثبت نام نمایند، پرداخت می گردد.

بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت این تسهیلات، احتیاج به مراجعه به هیچ مجموعه ای ندارند و درخواست خود را صرفاً باید به صورت غیرحضوری و به وسیله درگاه معرفی شده ثبت نمایند.

بعلاوه در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام به صورت 24 ساعته می توانند با شماره گیری تلفن 1420 با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی تماس گیرند.

برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان باید دارای شرایطی همانند دارا بودن 20 سال سابقه بیمه پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی 150 میلیون ریال، دارای سن 50 تا 78 سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی 3 سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ 100 هزار تومان باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1476

به "زمان ثبت نام وام 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ، شرایط دریافت اعلام شد" امتیاز دهید

3 کاربر به "زمان ثبت نام وام 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ، شرایط دریافت اعلام شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام وام 20 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ، شرایط دریافت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید