زلاتان در انتها فصل میلان را ترک می نماید

به گزارش اهدا بلاگ، ستاره سوئدی روسونری در سرانجام فصل مسیرش را از میلان جدا خواهد نمود.

زلاتان در انتها فصل میلان را ترک می نماید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، زلاتان ابراهیموویچ که اخیراً مشاجره شدیدی با ایوان گازیدیس، مدیراجرایی باشگاه میلان داشته، ممکن است در سرانجام فصل این تیم را ترک کند. ستاره سوئدی روسونری می خواهد هر چه زودتر تکلیفش درباره تمدید قرارداد یا قطع همکاری طرفین تعیین گردد اما گازیدیس ترجیح می دهد با سرانجام فصل مذاکرات برای این کار شروع گردد که همین باعث ایجاد تنش بین طرفین شده است.

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد؛ رابطه زلاتان 38 ساله با مدیران باشگاه میلان به مانند زمانی نیست که در ماه ژانویه به این تیم بازگشت، به همین خاطر فعال شدن بند تمدید یک ساله قراردادش از جانب باشگاه میلان بعید به نظر می رسد. طبق این گزارش، مقصد بعدی این مهاجم سوئدی می تواند هاماربی سوئد باشگاه، باشگاهی که سال گذشته 23.5 درصد از سهامش را خرید و مالک مشترک این باشگاه سوئدی شد.

ایبرا پس از دو فصل بازی برای لس آنجلس گلکسی در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اخیر با قراردادی 6 ماهه به میلان بازگشت و تا به اینجای کار در 10 بازی از رقابت های مختلف، آمار 4 گل زده و یک پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

ابراهیموویچ اخیراً در جریان تمرینات تیم فوتبال میلان از ناحیه عضله سولئوس واقع در ساق پا دچار مصدومیت شد و فعلاً از شرایط بازی به دور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 229

به "زلاتان در انتها فصل میلان را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان در انتها فصل میلان را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید