دستگاه اسپری اتوماتیک و تب سنج نوری دیواری در دانشگاه تبریز ساخته شد

به گزارش اهدا بلاگ، دستگاه اسپری اتوماتیک و تب سنج نوری دیواری، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط محققان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.

دستگاه اسپری اتوماتیک و تب سنج نوری دیواری در دانشگاه تبریز ساخته شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تبریز، دستگاه اسپری اتوماتیک و تب سنج نوری دیواری، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط محققان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.

دستگاه اسپری اتوماتیک، بدون احتیاج به تماس دست، توسط حسگر های تعبیه شده در زیر دستگاه حضور دست شناسایی شده و ماده ضدعفونی کننده بر روی دست اسپری می شود.

این دستگاه می تواند در ورودی مراکز درمانی، ادارات و بانک ها نصب شود و نقش موثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ایفا نماید.

استفاده بهینه از ماده ضدعفونی، سادگی نصب و استفاده، امکان فراوری انبوه و تجاری سازی و همچنین قیمت تمام شده پایین از جمله مزیت های دستگاه طراحی و ساخته شده است.

این دستگاه براساس طراحی داخلی در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت پیشگیری از آن در ایام تعطیلات ساخته شده است و قیمت تمام شده آن حدود یک دهم نمونه مشابه خارجی آن است.

شرکت ایمن سهند پدیده از شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز است که طراحی و ساخت این دستگاه را انجام داده است.

ساخت تب سنج نوری دیواری از دیگر محصولات این شرکت است که جایگزین مناسبی برای تب سنج های دستی نوری است که با هزینه پایین پیاده سازی شده است.در این دستگاه با قرار گیری شخص در مقابل دستگاه دمای بدن شخص بر روی دستگاه ظاهر می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 88

به "دستگاه اسپری اتوماتیک و تب سنج نوری دیواری در دانشگاه تبریز ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه اسپری اتوماتیک و تب سنج نوری دیواری در دانشگاه تبریز ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید