دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در البرز شروع به کار کرد

به گزارش اهدا بلاگ، دبیرخانه اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز با انتصاب دبیر استانی این جشنواره در البرز شروع به کار کرد.

دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در البرز شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دبیرخانه اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز در سطح استان البرز با انتصاب دبیر استانی این جشنواره شروع به کار کرد.

با حکم مهرداد توکلی، دبیرکل جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز، حمید دهقان به سمت دبیر این جشنواره در استان البرز مشخص شد.

در این جشنواره از دانشجویان، استادان دانشگاه، هنرمندان و اصحاب رسانه دعوت شده تا آثار هنری خود را در قالب های مختلف متنی، تصویری، طراحی، ویدئویی و صوتی با موضوع زندگی شهدا و یادمان های شهیدان در مناطق جنگی به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

محور های این جشنواره در موضوعات رویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی، بازشناسی مفاهیم هنری با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، نقش خانواده های دانشجو در دفاع مقدس، بازآفرینی هنری و وصایای شهدای دانشجو، جبهه بین الملل مقاومت و دانشگاه ها، رسالت های استان البرز در بازآفرینی نقش شهدای دانشجو و سیره شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عنوان شده است.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در استان البرز تا 31 اردیبهشت اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 808

به "دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در البرز شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرخانه جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در البرز شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید