دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد

به گزارش اهدا بلاگ، دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون دانشجویان در مقطع دکتری، در 11 رشته اعلام شده برای ترم تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی شاهرود در راستای حمایت و راهنمایی استعداد های درخشان بدون آزمون دانشجویان در مقطع دکتری، در 11 رشته اعلام شده برای ترم تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

داوطلبان باید مدارک خود را با پست پیشتاز تا تاریخ 31 خردادماه به این دانشگاه ارسال نموده و هزینه 90 هزار تومان را به منظور انجام فرایند ثبت نام به شماره حساب های درج شده در تصویر واریز کنند.

11 رشته اعلام شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود شامل: تربیت بدنی (مدیریت ورزشی)، علوم زمین (آب های زیر زمینی و پترولوژی)، شیمی (شیمی آلی، معدنی و تجزیه)، ریاضی (آمار، ریاضیات کاربردی و ریاضی محض)، فیزیک (فیزیک و علوم فناوری نانو یا نانوفیزیک)، مهندسی برق (الکترونیک، قدرت و کنترل)، مهندسی عمران (ژئو تکنیک، مهندسی محیط زیست، راه و ترابری، سازه، آب و سازه های هیدرولیکی و مهندسی سواحل بنادر و سازه های دریایی)، مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی، طراحی کاربردی شاخه تخصصی دینامیک کنترل و ارتعاشات و طراحی کاربردی شاخه تخصصی مکانیک جامدات)، مهندسی معدن (استخراج مواد معدنی، مکانیک سنک، اکتشاف مواد معدنی و فرآوری مواد معدنی)، مهندسی کامپیوتر (هوش مصنوعی و رباتیکز) و مهندسی کشاورزی (اگروتکنولوژی) می باشد.

همچنین پردیس خودگران خوارزمی دانشگاه صنعتی شاهرود در رشته های مهندسی کامپیوتر (هوش مصنوعی و رباتیکز)، فیزیک (هسته ای)، مهندسی معدن (استخراج مواد معدنی)، مهندسی عمران (سازه و ژئوتکنیک)، مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی) و مهندسی برق (کنترل) دانشجو می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 228

به "دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صنعتی شاهرود بدون آزمون در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید