طراحی باغ ویلا: جزییات حمله شیرها به نگهبان باغ وحش اراک

به گزارش اهدا بلاگ، حوالی ساعت 12:30 امروز یکشنبه یکی از نگهبانان باغ وحش اراک در حالی که قصد غذا دادن به شیرها را داشت، مورد حمله 2 شیردرنده نهاده شد و متاسفانه جان خود را از دست داد.

طراحی باغ ویلا: جزییات حمله شیرها به نگهبان باغ وحش اراک

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شنیده ها حاکی از آن بود که شیرها بعد از حمله به نگهبان 38 ساله، از قفس بیرون آمده و در محوطه باغ وحش بودند.

شیرها از محوطه باغ وحش اراک فرار نکرده اند و داخل محوطه هستند

مدیر روابط عمومی شهرداری اراک در گفت وگو با خبرنگار گفت: شایعاتی مبنی بر خروج شیرها از باغ وحش اراک در فضای مجازی منتشر شده که این شایعات صحت ندارد و شیرها در محوطه باغ وحش هستند؛ هم اکنون تیم هایی از محیط زیست، آتش نشانی، نیروی انتظامی و شهرداری اراک در محوطه باغ وحش هستند تا نسبت به زنده گیری شیر اقدام نمایند.

شرایط باغ وحش اراک تحت کنترل است

ناصر عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه، شرایط باغ وحش اراک تحت کنترل است و جای نگرانی نیست، اظهار کرد: هم اکنون کوشش برای زنده گیری شیرها به وسیله محیط زیست و شهرداری در حال اجرا است و جای هیچ نگرانی نیست؛ نیروهای امنیتی و محیط زیست در محوطه هستند تا به وسیله بیهوش کردن شیر آن را زنده گیری و به قفس منتقل نمایند.

شیرها پس از زنده گیری به قفس بازگردانده شدند/ بقیه پرسنل باغ وحش آسیبی ندیده اند

سیدمهدی میرداودی سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: لحظاتی پیش با کوشش نیروهای شهرداری، امدادی و نظامی هر دو شیر متواری باغ وحش اراک زنده گیری شدند.

وی توضیح داد: شیرها پس از زنده گیری به قفس بازگردانده شدند، موضوع به موقع مدیریت و ایمن سازی صورت گرفت و جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

سرپرست اداره ارتباطات در انتها گفت: پس از حمله شیر به جوان 38 ساله، بقیه پرسنل باغ وحش سریعاً متواری می شوند و آسیب به کس دیگری وارد نشد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1211

به "طراحی باغ ویلا: جزییات حمله شیرها به نگهبان باغ وحش اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا: جزییات حمله شیرها به نگهبان باغ وحش اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید