جزیره موریس و آبشار حیرت انگیزش در زیر اقیانوس هند

به گزارش اهدا بلاگ، جزیره موریس از جمله جزیره های فوق العاده مجذوب کننده جهان است که در جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده است. این کشور جزیره ای بی نظیر در حدود 900 کیلومتری شرق ماداگاسکار قرار گرفته است. با اینکه این کشور حدود 2 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد اما جاذبه های گردشگری متنوع و شگفت انگیزش سبب شده به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی جهان بشمار آید.

جزیره موریس و آبشار حیرت انگیزش در زیر اقیانوس هند

این جزیره علاوه بر سواحل بسیار زیبا، خط ساحلی 180 کیلومتری با ماسه های نرم، سفید و درخشان، رودخانه، مرداب، کوه، جنگل های زیبا، گونه های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی متنوعی نیز دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم پیش از مرگ یک بار به این کشور جزیره ای سفر کنید.

این جزیره به داشتن آبشار زیر آب مشهور است ، اما نکته جالب در این جاست که هیچ آبشار واقعی در کار نیست و به خاطر شیوه ای که نمک و شن این دریا در آن ناحیه شکل خاصی به خودش گرفته است، این توهم را به چشم بیننده می دهد که انگار آبشاری در زیر این دریا نهفته است. این آبشار از نمای بالایی حسابی شگفت انگیز است و خبر از دنیایی مخوف و پر رمز و راز داخل آب های اقیانوسی می دهد. این جزیره نسبتا تازه است و فعل و انفعالات شکل گیری آن هنوز به اتمام نرسیده از این رو است که این آبشار خیالی خلق شده است.

گردشگران علاوه بر بازدید از این آبشار می توانند از سواحل ماسه ای، آب گرم، گشت و گذار در دل کوه و همینطور در میان صخره های مرجانی و البته آب و هوایی خوشایند در تمام طول سال لذت ببرند. سفر به این جزیره زیبا را به شما هم پیشنهاد می کنیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1430

به "جزیره موریس و آبشار حیرت انگیزش در زیر اقیانوس هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره موریس و آبشار حیرت انگیزش در زیر اقیانوس هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید