جذب 100 نوآوری برتر صنعتی کشور برای ورود به بازار چین

به گزارش اهدا بلاگ، یک رویداد فناورانه با همکاری مشترک میان ایران، چین و ایتالیا شکل گرفته است تا برای 100 نوآوری برتر صنعتی با هدف انتقال فناوری، سرمایه جذب گردد.

جذب 100 نوآوری برتر صنعتی کشور برای ورود به بازار چین

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک همکاری مشترک میان ایران، چین و ایتالیا شکل گرفته است به همین منظور شرکت های کوچک و متوسط، شرکت های خلاق و نوآور، شرکت های زایشی و تیم های تحقیقاتی برای مشارکت در این طرح تا 30 خردادماه امسال فرصت دارند طرح های خود را ارائه نمایند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از حامیان این همکاری مشترک است که به همت انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران شکل گرفته است.

در این همکاری مشترک حوزه هایی، چون نسل جدید فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل ونقل هوشمند، مواد جدید، انرژی های نو، فراوری هوشمند، تجهیزات پیشرفته پزشکی، کشاورزی مدرن، تجهیزات پیشرفته، زیست فناوری و پزشکی نوآورانه و حفاطت از محیط زیست و توسعه پایدار مدنظر قرار گرفته است.

این رویداد فناورانه 4 تا 6 مهرماه 1400 در پکن چین برگزار می گردد تا شرایط برای ورود محصولات و خدمات برتر صنعتی به بازار چین فراهم گردد. بر این اساس نوآوران و فناوران می توانند با شرکت در این برنامه از فرصت ارائه طرح خود به تعداد زیادی از سرمایه گذاران، مراکز رشد و متخصصان باتجربه چینی بهره مند شوند.

این برنامه از سال 2007 تا کنون هر سال با تمرکز بر مباحث مهم بین المللی در زمینه علوم، فناوری و نوآوری برگزار می گردد و در هر دوره موضوع متفاوتی برای آن مدنظر است. موضوع انتخاب شده برای این دوره سرمایه گذاری در 100 نوآوری صنعتی برتر برای انتقال فناوری بین المللی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 891

به "جذب 100 نوآوری برتر صنعتی کشور برای ورود به بازار چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 100 نوآوری برتر صنعتی کشور برای ورود به بازار چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید