تور آلمان: جاذبه های دیدنی آخن در آلمان

به گزارش اهدا بلاگ، 5 جاذبه آخن، آلمان

شهر آخن آلمان که بین بلژیک و هلند قرار گرفته است، یکی از بهترین مقاصد فرهنگی و تاریخی آلمان است. این شهر تاریخی، تعداد زیادی از آثار باستانی و با ارزش آلمان را در خود جای داده است. در این شهر می توانید با فرهنگ اصیل آلمانی در ارتباط باشید و از یک اقامت به یاد ماندنی به سبک آلمانی لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید تا با بهترین جاذبه های آخن در آلمان آشنا شوید.

تور آلمان: جاذبه های دیدنی آخن در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

1- کلیسای امپریال

ساخت این کلیسای تاریخی در سال 796 میلادی شروع شد و امروزه به عنوان قدیمی ترین کلیسای شمال اروپا شناخته می گردد. معماری این کلیسا از معماری کلیساهای رومی الهام گرفته شده است. در سال 1884 برج 74 متری این کلیسا به آن اضافه شد. امپراتور شارلمان که این کلیسا در زمان او ساخته شد، در همینجا به خاک سپرده شد. این کلیسای تماشای با ترکیب معماری های مختلف، یکی از زیباترین کلیساها را خلق نموده است.

راهنمای سفر به آلمان

2- تالار شهر

در اوایل قرن چهاردهم، سرمایه داران آخن این تالار را روی خرابه های کاخ شارلمان ساختند. در قرن های 17 و 18 ام ، این ساختمان به سبک باروک دوباره ساخته شد. در مواقعی که اعضای مجلس در این مکان نیستند، تالار و اتاق های باشکوه آن برای بازدید عموم باز هستند. نقاشی های باشکوه اتاق های این تالار، از تماشای ترین جاذبه های این شهر هستند. بعلاوه موزه این تالار، جواهرات سلطنتی را به نمایش گذاشته است.

3- مارکتپلاز

این منطقه جایگاه مهم ترین جاذبه های شهر آخن از تالار شهر گرفته تا کاتشوف است. در موزه بین المللی روزنامه این منطقه، بیش از 200 هزار روزنامه از سراسر جهان به نمایش گذاشته شده اند که شامل نسخه های متنوعی از اولین چاپ ها هم می شوند. این میدان شکلی مثلثی دارد و راه های اصلی شهر را به هم وصل می نماید. در مرکز این میدان مجسمه کایزربرونن قرار گرفته است.

7 جاذبه تماشای در شمال آلمان

4- موزه کووِن

در این موزه می توانید کلکسیونی از اثاثیه تاریخی منزل را ببینید. ساختمان این موزه که در ابتدا در سال 1662 ساخته شد، در سال 1786 بازسازی شد. این موزه نمایانگر خوبی از تاریخ معماری شهر آخن است. معماری اتاق های این موزه و اثاثیه آن ، سلیقه افراد طبقه بالای میانه را در تاریخ آخن نشان می دهد. در نمایشگاه های این موزه می توانید گچ کاری های ایتالیایی و اثاثیه منزل با کیفیت بالا را ببینید.

5- سنتر شارلمان

این موزه در حیاط قصر قدیمی کاتشوف، بین تالار شهر و کلیسا قرار گرفته است. موزه شارلمان، تاریخ آخن را از دوره نئولتیک تا عصر حاضر نشان می دهد و در عین حال تاثیر دوره شارلمان بر تاریخ آخن را مورد تحلیل قرار می دهد. در این موزه می توانید از قدم زدن در میان اعصار مختلف و تماشا آثار تاریخی آن ها لذت ببرید. در این موزه بعلاوه نمایشگاه های موقت مختلفی هم برگزار می گردد.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1169

به "تور آلمان: جاذبه های دیدنی آخن در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: جاذبه های دیدنی آخن در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید