تنها در یک ماه همسرتان را عاشق خود کنید

به گزارش اهدا بلاگ، عاشق شدن و عاشق بودن در زندگی زناشویی یکی از خواسته های هر دختر و پسری است که ازدواج می نماید.

تنها در یک ماه همسرتان را عاشق خود کنید

در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا راهکارهایی را به شما آموزش می دهیم که شما با رعایت آن ها می توانید در مدت زمان کوتاهی همسرتان را عاشق کنید.

همسرتان را عاشق کنید

اگر دوست دارید همسرتان را عاشق خودتان کنید کافی است این عادت های ساده را تنها 21 روز انجام دهید.

به علایق یکدیگر اهمیت دهید

زوج خوشبخت، زوجی هستند که به علایق و تفریح های یکدیگر توجه نشان بدهند و هر یک سعی کند تا زندگی را مطابق علایق و سلایق دیگری پیش ببرد. لذا در زندگی تفریح های مشترکی بیابید و آن ها را در الویت قرار دهید مثل ورزش صبحگاهی، کوهنوردی، تماشای فیلم و غیره انجام دادن کارها با هم و در کنار هم بسیار لذت بخش است.

مبادی آداب باشید، همسرتان را عاشق کنید

مهم نیست که چند وقت از ازدواج شما می گذرد. صمیمیت و به هم احترام گذاشتن هرگز ضد هم نیستند. بنابراین در گفتگوهای خود از کلماتی مانند: لطفاً، ممنونم، متأسفم، ببخشید و غیره بهره ببرید. طرز گفتار و رفتار شما نشان می دهد چقدر برای همسرتان ارزش قائل هستید و به او احترام می گذارید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب انجام این کارها در سال اول زندگی مشترک ممنوع! سر بزنید.

اوقات یکدیگر را تلخ نکنید

یاد بگیرید به خودتان، به اشتباهات تان و به اشتباهات همسرتان لبخند بزنید. اگر کیف پول تان گم شد یا پول اضافه بابت یک دسته گل پرداخته اید، همسرتان باید کاری برای شما انجام می داده، ولی فراموش نموده و همیشه به این موارد لبخند بزنید. هیچ چیز آن قدر مهم نیست که به خاطر آن اوقات خانواده را تلخ کنید و لحظات پر اندوهی را بگذرانید. مطمئن باشید با اشتباهات ما یا همسرمان جهان به انتها نمی رسد، اما فرصت ها به سرعت از دست می رود. شاید دیگر لحظه ای پیش نیاید که بتوانیم دست همسرمان را بگیریم یا با او بخندیم.

یکدیگر را زود ببخشید، همسرتان را عاشق کنید

برای هر زوجی پیش می آید که برخی اوقات با هم مجادله و کشمکش داشته باشند و اینکه بعد از مجادله ای با هم به توافق نرسند یا نتوانند مسائلشان را به خوبی حل نمایند. اما در خصوص زوجین خوشبخت اینگونه نیست. آن ها تمام سعی خود را می نمایند تا مسائل را حل نمایند و به جای اینکه آزرده خاطر شوند، سر هم غر بزنند، یکدیگر را به راحتی می بخشند و به هم اعتماد دارند. این افراد اجازه نمی دهند آزردگی های کوچک به کوهی از مسائل و دلخوری ها تبدیل شوند.

با آرامش حرف بزنید

وقتی در زندگی مسئله ای پیش می آید، زوج هایی پیروز، منطقی و محترمانه روبه روی هم می نشینند و با آرامش با هم حرف می زنند. شما هم این عادت را در خودتان ایجاد کنید. در این دست مواقع بهتر است به برخی به موضوعات زندگی، از دریچه نگاه همسرتان نگاه کنید. البته این بدان معنا نیست که تمام عقاید او را بی چون و چرا بپذیرید، بلکه با این شیوه هر دو نفرتان همدیگر را بهتر می فهمید و به نظرات دیگری احترام می گذارید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه از عشق خود مراقبت کنیم؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1408

به "تنها در یک ماه همسرتان را عاشق خود کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها در یک ماه همسرتان را عاشق خود کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید