تصمیم گل محمدی برای ملاقات حساس با گل گهر ، ورود 2 ستاره به ترکیب سرخ ها در بازی حساس

به گزارش اهدا بلاگ، کادرفنی پرسپولیس تصمیمی برای تغییر در تاکتیک بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان ندارد.

تصمیم گل محمدی برای ملاقات حساس با گل گهر ، ورود 2 ستاره به ترکیب سرخ ها در بازی حساس

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آدینه هفته جاری به مصاف گل گهر سیرجان می رود که تمرین امروز این تیم برای جلوگیری از مصدومیت ناشی از خستگی تعطیل است.

با این حال یحیی گل محمدی برنامه ریزی فنی خود را برای بازی با گل گهر سیرجان مشخص نموده است. سرمربی سرخپوشان مرکز با وجود اینکه تمام بازیکنانش را برای مصاف حساس با گل گهر در اختیار دارد تصمیمی برای ایجاد تغییر نسبت به بازی های قبلی تیمش ندارد. اعتماد به نفس کافی بازیکنان تیم در اجرای تاکتیک این تیم جزو دلایل مهم گل محمدی در ثبات فنی پرسپولیس است.

بازگشت گئورگی گولسیانی به قلب دفاع این تیم پس از دوران مصدومیت و بعلاوه حضور دوباره میلاد سرلک در میانه میدان پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت تنها تغییرات قطعی این تیم نسبت به ملاقات قبلی مقابل پیکان خواهد بود.

گل محمدی تنها برای از کار انداختن هافبک های کناری گل گهر سیرجان برنامه تاکتیکی ویژه ای دارد تا مانع از نفوذ آنها و سانترهای کوتاه و بلند روی دروازه پرسپولیس شوند. ضمن اینکه قدرت سرزنی بالای بازیکنان گل گهر می تواند مشکل جدی برای مدافعان این تیم ایجاد کند اما بازگشت گولسیانی نگرانی گل محمدی را برای حل این مشکل کاهش می دهد.

ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان ساعت 18 آدینه هفته جاری با حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1438

به "تصمیم گل محمدی برای ملاقات حساس با گل گهر ، ورود 2 ستاره به ترکیب سرخ ها در بازی حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم گل محمدی برای ملاقات حساس با گل گهر ، ورود 2 ستاره به ترکیب سرخ ها در بازی حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید