استقلال نباید وارد حاشیه گردد، رقابت سرخابی ها جذابتر از همواره شد

به گزارش اهدا بلاگ، مهدی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط آبی پوشان و انتقاداتی که در خصوص زیبا بازی نکردن این تیم مطرح می گردد گفت: این روزها استقلال زیر تیغ انتقاد زیبا بازی نکردن است، البته به تیمی که زیبا بازی می نماید امتیاز نمی دهند اما استقلال توانست هم زیبا بازی کند و هم تراکتور را شکست دهد. ضمن اینکه تیر دروازه هم به یاری سرخپوشان تبریزی آمد تا گل خورده کمتری داشته باشند.

استقلال نباید وارد حاشیه گردد، رقابت سرخابی ها جذابتر از همواره شد

فنونی زاده در مورد تراکتور هم گفت: تراکتور روزهای خوبی را در فوتبال ما سپری نمی کند این تیم مانند گذشته نیست اگر چه انگیزه های زیادی داشت تا مقابل استقلال به پیروزی دست یابد اما تجربه آبی پوشان باعث بردشان شد و حالا رقابت سرخابی ها در بالای جدول دیدنی تر از گذشته شده است.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: هر تیمی که از بین استقلال و پرسپولیس در هفته های آینده امتیاز از دست بدهد کارش برای ماندن در بالای جدول سخت تر خواهد شد بنابراین دو تیم کوشش می نمایند تا هم پیروز میدان باشند و هم بازی قابل قبولی از خود ارائه دهند.

وی در مورد ملاقات روز چهارشنبه استقلال برابر فجر سپاسی گفت: فجر اگرچه شرایط خوبی در جدول ندارد اما مطمئناً مقابل استقلال با قدرت بازی خواهد نمود این تیم بعد از چند سال دوباره به لیگ برتر برگشته و نمی خواهد خیلی زود با لیگ برتر خداحافظی کند آنها در پی امتیازگیری از استقلال هستند اما آبی پوشان هم که فرایند خوبی را در پیش گرفته اند می دانند از دست دادن امتیاز یعنی به خاطر افتادن صدرنشینی شان بنابراین کوشش می نمایند تا مقابل فجر بازنده نباشند.

فنونی زاده در سرانجام و در مورد حواشی که این روزها برای سیاوش یزدانی و مرادمند به وجود آمده است گفت: بعضی ها نمی خواهند موفقیت استقلال را ببینند و کوشش می نمایند به هر طریقی شده این تیم را وارد حاشیه نمایند. کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه باید به حواشی توجه ننمایند استقلال سال جاری می تواند قهرمان شوند به شرط اینکه تمام تمرکزش روی بازی ها باشد و اصلاً به حواشی ورود نکرده و به آن ها اهمیت ندهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1266

به "استقلال نباید وارد حاشیه گردد، رقابت سرخابی ها جذابتر از همواره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید وارد حاشیه گردد، رقابت سرخابی ها جذابتر از همواره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید