به منظور جذب توریست از آذربایجان، پرواز مشهد، باکو برقرار می گردد

به گزارش اهدا بلاگ، به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی پرواز مشهد-باکو برای جذب گردشکر از آذربایجان برقرار می گردد.

به منظور جذب توریست از آذربایجان، پرواز مشهد، باکو برقرار می گردد

ابوالفضل مکرمی فر مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی خراسان رضوی گفت:

در جلسه ای که با حضور سیدحسین خواب نما مسئول چارتر پروازهای شرکت های هواپیمایی به آذربایجان، رئیس و اعضای هئیت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، مدیران بعضی مراکز اقامتی، سرپرست معاونت توریستی استان و مشاوران برگزار گردید، راهکارهای جذب توریست از آذربایجان مورد آنالیز نهاده شد. بر اساس سیاست های ابلاغی از سوی معاونت توریستی کشور برای جذب توریست از آذربایجان برنامه ریزی های برقراری پرواز مستقیم بین مشهد-باکو در دستور کار نهاده شده است.

مدیران مراکز اقامتی آمادگی خود را به منظور پذیرش زائران و مسافران آذربایجان اعلام کردند، بعلاوه مدیران آژانس های مسافرتی نیز آمادگی دارند که با برنامه ریزی لازم زمینه استمرار و تداوم این پرواز مستقیم بین مشهد باکو برقرار باشد.

برگزاری هفته فرهنگی خراسان رضوی و معرفی ظرفیت های توریستی و جاذبه های تاریخی و صنایع دستی استان از راهکارهای دیگر جذب توریست از آذربایجان است که انجام خواهد شد.

تفاهم نامه ای برای جذب توریست از جمهوری تاتارستان به امضا رسیده و بعلاوه امضای تفاهم نامه تبادل توریست با پاکستان در حال نهایی شدن است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1161

به "به منظور جذب توریست از آذربایجان، پرواز مشهد، باکو برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به منظور جذب توریست از آذربایجان، پرواز مشهد، باکو برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید