به روزآوری روش های سنجش و ارزشیابی فعالیت های نهضت سوادآموزی

به گزارش اهدا بلاگ، تهران (پانا) - نشست صمیمی علیرضا عبدی سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی با مدیر کل و همکاران حوزه نظارت و سنجش سازمان برگزار گردید.

به روزآوری روش های سنجش و ارزشیابی فعالیت های نهضت سوادآموزی

به منظور بیان نقطه نظرات مدیر کل نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سوادآموزی و همکاران این بخش نشست صمیمی با حضور عبدی سرپرست سازمان برگزار گردید.

در این جلسه نامجومنش مدیرکل نظارت و سنجش سازمان درخصوص اهمّ فعالیت های اجرا شده در حوزه نظارت و سنجش ضمن ارائه گزارش توضیحاتی را بیان نمود.

نامجو منش ضمن عرض تبریک انتصاب سرپرست سازمان به این سمت، به تشریح فعالیت های حوزه خود پرداخت و به موضوعاتی درخصوص نظارت و ارزیابی شاخص های آموزشی، سنجش و ارزشیابی، بخش فناوری و فراوری اطلاعات و آمار آموزشی و ... اشاره نمود.

سپس همکاران شاغل در حوزه نظارت، سنجش و ارزشیابی به معرفی خود و وظایف خود پرداختند و بعلاوه به فعالیت ها و اقدامات اجرا شده در سال اخیر اشاره نمود و به توضیح وظایف خود پرداختند و در این نشست پیشنهاداتی نیز برای بهبود فرآیند فعالیت خود مطرح کردند.

علیرضا عبدی سرپرست سازمان ضمن خیرمقدم و تشکر از همکاران حوزه نظارت، سنجش و ارزشیابی نکاتی را در مورد به روزآوری روش های سنجش و ارزشیابی فعالیت های استان ها بیان نمود و حساسیت و اهمیّت فعالیت در این حوزه را بیش از پیش یادآور شد و از همکاران این حوزه خواست تا راهکارهای تازه و تحوّلی را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1230

به "به روزآوری روش های سنجش و ارزشیابی فعالیت های نهضت سوادآموزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "به روزآوری روش های سنجش و ارزشیابی فعالیت های نهضت سوادآموزی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزآوری روش های سنجش و ارزشیابی فعالیت های نهضت سوادآموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید