بخش شرقی زیرگذر گلوبندک تا چند روز آینده بهره برداری می شود

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخش شرقی زیرگذر گلوبندک تا چند روز آینده بهره برداری می شود، گفت: پروژه های عمرانی سال 1400 پس از نهایی شدن بودجه شهرداری در شورای شهر اعلام خواهد شد.

بخش شرقی زیرگذر گلوبندک تا چند روز آینده بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، صفا صبوری دیلمی در حاشیه بازدید از احداث پل های تقاطع غیرهمسطح در شرق تهران، اضافه کرد: خوشبختانه تمام پروژه هایی که برای سال 99 در پایتخت آغاز کرده بودیم به پایان رسیده و تعدادی نیز آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: بهره برداری از زیرگذر گلوبندک از جمله پروژه های مهم در تهران بوده که دارای دو بخش شرقی و غربی است که قسمت شرقی آن تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: بیش از 8 آسانسور و 4 پله برقی برای این بخش پیش بینی شده و زمانی که گواهی استاندارد آسانسور ها را بگیریم پروژه کاملا در بخش غربی مورد بهره برداری قرار می گیرد و شهروندان تهرانی می توانند از آن استفاده کنند.

صبوری دیلمی اضافه کرد: بخش غربی زیرگذر گلوبندک نیز تا تابستان سال 1400 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

افتتاح تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری تایک سال آینده

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت:در رابطه با تقاطع های بزرگراه شهید باقری، 3 تقاطع غیرهمسطح طراحی کردیم که قراراست ظرف یک تا دوسال آینده ساخته شوند و اولین

دسترسی آن آسان تر با یک مدل جدید در شهر تهران ساخته می شود و ما قصدداریم پروژه هایی که درمناطق ساخته می شود به خود مناطق واگذار کنیم، چون سرعت کار بیشتر است وانگیزه بیشتری برای ساخت آن وجود دارد.

صبوری دیلمی گفت: ترافیک بسیار شدیدی در بزرگراه شهید باقری داشتیم که با افتتاح تقاطع های غیرهمسطح ودوربرگردان ها، ترافیک روان تری در این بزرگراه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 696

به "بخش شرقی زیرگذر گلوبندک تا چند روز آینده بهره برداری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش شرقی زیرگذر گلوبندک تا چند روز آینده بهره برداری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید