ببینید، واکنش فیفا به حضور دوباره کی روش روی نیمکت تیم ملی ، لحظه خاطره انگیز فوتبال ایران به تصویر کشیده شد

به گزارش اهدا بلاگ، صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی یک ویدیو به اشتراک گذاشت.

ببینید، واکنش فیفا به حضور دوباره کی روش روی نیمکت تیم ملی ، لحظه خاطره انگیز فوتبال ایران به تصویر کشیده شد

به گزارش خبرنگاران کارلوس کی روش بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ رسما به عنوان سرمربی تازه تیم ملی ایران انتخاب شد. کی روش که پیش از این 8 سال روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته بود قرار است برای سومین بار ایران را در جام جهانی راهنمایی کند. این مربی پرتغالی پیش از این در جام های جهانی 2014 و 2018 هم سرمربی تیم ملی ایران بود.

اما بازگشت دوباره کی روش به تیم ملی ایران با واکنش صفحه رسمی فیفا روبرو شد. صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی این ویدیو را به اشتراک گذاشت.

ویدیویی که مربوط به پیروزی ایران در جام جهانی 2018 برابر مراکش است. روزی که اگرچه مراکش چندین موقعیت گلزنی روی دروازه ایران خلق کرد اما در نهایت گل به خودی بازیکن مراکشی در دقایق پایانی باعث شد تا ایران تنها برد خود در جام جهانی با کی روش را به دست بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1339

به "ببینید، واکنش فیفا به حضور دوباره کی روش روی نیمکت تیم ملی ، لحظه خاطره انگیز فوتبال ایران به تصویر کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید، واکنش فیفا به حضور دوباره کی روش روی نیمکت تیم ملی ، لحظه خاطره انگیز فوتبال ایران به تصویر کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید