ببینید؛ اولین گیم پلی اسپایدرمن 2 دو مرد عنکبوتی را کنار یکدیگر می گذارد

به گزارش اهدا بلاگ، ساعاتی پیش شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز در جریان رویداد اخیر پلی استیشن نمایش مفصلی از گیم پلی بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvels Spider-Man 2) را ارائه کردند.

ببینید؛ اولین گیم پلی اسپایدرمن 2 دو مرد عنکبوتی را کنار یکدیگر می گذارد

در جریان این رویداد، یک تریلر سینمایی و تریلر گیم پلی نمایش داده شد و پس از رویداد هم اولین تصاویر رسمی از گیم پلی مرد عنکبوتی 2 منتشر شد.

پس از نمایش این بازی، استودیو اینسامنیاک گیمز در بلاگ پلی استیشن درباره این معرفی نوشت: امروز روز خوشایندی برای هواداران مرد عنکبوتی است! خوشحالیم که بالاخره اولین تریلر گیم پلی بازی مرد عنکبوتی 2 مارول را به شما نشان می دهیم، قسمت بعدی فرنچایز مرد عنکبوتی مارول که در پاییز 2023 عرضه خواهد شد. ناگفته های زیادی در خصوص گیم پلی بازی وجود دارد، پس بیایید بعضی از مهم ترین آن ها را برجسته کنیم.

همان طور که بسیاری از هواداران پروپاقرص مرد عنکبوتی در تریلر معرفی بازی در سال 2021 متوجه شده بودند، کریون شکارچی (Kraven the Hunter) در این بازی حضور خواهد داشت و در جستجوی برابری خواهد بود. این خبر بدی برای ساکنان نیویورک این بازی است، از جمله مجموعه ای از شروران سرکش و همین طور قهرمانان داستان یعنی پیتر پارکر و مایلز مورالز.

با توجه به تریلر سینمایی بازی و نمایش گیم پلی این اثر، به نظر می رسد که از نظر داستانی همان طور که اینسامنیاک در گذشته اعلام نموده بود، بازی مرد عنکبوتی 2 داستان تیره تری نسبت به بازی اول داشته باشد.

در شروع تریلر گیم پلی می بینیم که یک گروه نو دشمنان به نام شکارچیان کریون، در تعقیب دکتر کرت کانرز، به عبارت دیگر مارمولک، هستند و پیتر باید او را متوقف کند. ما همه چیز را در خانه کانرز در آن سوی رودخانه شرقی در محله کوئینز شروع می کنیم. بله، درست است، کوئینز یکی از منطقه ها کاملاً قابل بازی و قابل کاوش در بازی مرد عنکبوتی 2 است.

علاوه بر وجود و تماشا سیمبیوت در این بازی که برای هواداران مرد عنکبوتی کاملاً معنای آشنایی دارد، یکی از نکات مجذوب کننده و هیجان انگیز تریلر بازی قابلیت تعویض میان شخصیت های پیتر پارکر و مایلز مورالز در این تریلر بود که این موضوع به گیم پلی هیجان و سرعت خاصی را بخشیده بود. این یعنی در این دنباله می تواند در نقش هر دو شخصیت بازی کنید. نکته جالب دیگری که در تریلر بازی معین بود، سرعت پیمایش در محیط این اثر بسیار بالاتر رفته است که به نظر می رسد در اینجا توسعه دهندگان از توانایی های سخت افزاری پلی استیشن 5 و حافظه اس اس دی آن بهره برده اند.

اگرچه تاریخ دقیق عرضه این بازی معین نشد اما استودیو اینسامنیاک گیمز اعلام نموده است که این بازی در پاییز سال 2023 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. شما می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده از این اثر را در پایین مشاهده کنید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1446

به "ببینید؛ اولین گیم پلی اسپایدرمن 2 دو مرد عنکبوتی را کنار یکدیگر می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ اولین گیم پلی اسپایدرمن 2 دو مرد عنکبوتی را کنار یکدیگر می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید