بازی eFootball 2024 منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش اهدا بلاگ، آخرین نسخه از بازی فوتبالی رایگان کونامی (Konami) و جانشین سری PES، یعنی eFootball 2024 به تازگی در دسترس قرار گرفته است.

بازی eFootball 2024 منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این نسخه فصل نوی را معرفی نموده و مجموعه ای از پاداش های قابل بازگشایی و ارزها را برای جشن گرفتن به نمایش می گذارد اما مجذوب نمایندهیت واقعی آن این است که سازندگان به کوشش برای بهبود این شبیه ساز فوتبال پس از عرضه افتضاح eFootball 2022 ادامه داده اند و به نظر می رسد که بازی هم اکنون در شرایط خوبی به سر می برد.

لازم به ذکر است که eFootball 2022 در سال 2021 به عنوان اولین بازی فوتبال نو کونامی در دو سال اخیر عرضه شد و به نوعی جانشینی بر سری Pro Evolution Soccer بود. این بازی یک فاجعه تمام عیار بود و به سرعت به یکی از بدترین بازی ها در استیم تبدیل شد زیرا به دلیل عدم وجود بعضی از حالت های محبوب، شبیه سازی نه چندان مجذوب نماینده و واقع گرایانه فوتبال به طور کلی و باگ های فراوان با واکنش های منفی بسیاری روبرو شد. کونامی با توجه به واکنش های منفی بازیکنان بسیاری از برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه بسته های الحاقی برای بازی را لغو و هزینه های بعضی از بازیکنان را بازپرداخت کرد.

با این حال به مرور زمان و طی آپدیت های متعدد تا حد زیادی بازی را بهبود بخشید و اکنون در نسخه نو، می توان آن را تجربه ای نسبتا مجذوب نماینده دانست. این به روزرسانی شامل بهبودهایی در بازی شامل گیم پلی پیشرفته تر، جزئیات بیشتر تیم ها و بازگشت مورد انتظار قهرمان اخیر دنیا یعنی لیونل مسی به عنوان سفیر دنیای بازی است.

یکی از مجذوب نماینده ترین جنبه های eFootball همواره مشارکت آن با بعضی از نمادین ترین باشگاه های فوتبال دنیا، از جمله منچستر یونایتد، بایرن مونیخ، اینتر میلان، آث میلان، آرسنال و بارسلونا بوده است. حال بازی فصل نو را با کیت ها، ورزشگاه ها و تیم های به روز شده همراه نموده و تضمین می نماید که بازیکنان برترین تجربه ممکن را به دست آورند. از آلیانز آرنا گرفته تا اسپاتیفای کمپ نو، اکنون می توانید در این ورزشگاه های مشهور بازی کنید و این لایه ای از واقع گرایی را به گیم پلی اضافه می نماید.

از طرفی کونامی در کوشش برای بهبود تجربه کلی بازی و غوطه ور کردن بازیکنان در دنیای فوتبال مجازی به شکلی مجذوب نماینده تر و واقعی تر، تغییرات زیادی در گیم پلی در پاسخ به بازخورد بازیکنان ایجاد نموده است. eFootball 2024 بر دریبل زدن و دفاع تمرکز دارد و بازیکنان می توانند به لطف کنترل های پیشرفته تر، از تصمیمات بهتری بهره ببرند. دقت مهارت های فردی نیز افزایش یافته است و بازیکنان را قادر می سازد تا تیم ها و مدل های تاکتیکی خود را به طور مؤثر استفاده نمایند و در نتیجه فرصت های گلزنی بیشتری ایجاد نمایند.

بازی بعلاوه المان نوی به نام Boosters را معرفی می نماید که به کاربران اجازه می دهد تا ویژگی های بازیکنان مورد علاقه خود را بیشتر تقویت نمایند. این بوسترها فراتر از محدودیت های معمولی یعنی 99 هستند و می توانند مهارت های فردی بازیکنان تیم رویایی شما را حسابی بالا ببرند.

در نهایت از آنجایی که eFootball اکنون یک بازی رایگان سرویس است، نسخه 2024 آن یک صفحه نو در استیم ندارد و صرفا نام آن روی صفحه نسخه قبلی قرار گرفته است. این بدان معناست که در زمان نگارش این مطلب، اگرچه آنالیز های اخیر بازی به وسیله کاربران مثبت تر از سال 2021 هستند، اما به طور کلی مجموع واکنش ها همچنان منفی است.

بازی eFootball 2024 روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه های شخصی و موبایل در دسترس است. بازیکنان می توانند با ورود به نسخه نو از جوایز مختلفی بهره مند شوند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1487

به "بازی eFootball 2024 منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

3 کاربر به "بازی eFootball 2024 منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز داده اند | 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی eFootball 2024 منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید