بازیکنان تراکتور در بازی های آینده با انگیزه بالا می جنگند

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل رزاق پور ظهر آدینه در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر، گفت: وقفه به وجود آمده در مسابقات، کاملاً به جا بود. ما پس از تعطیلات عید، بازی های فشرده ای در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشتیم و در جریان این دیدارهای سخت و فشرده، بعضی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند و دست کادر فنی خالی بود و خوشبختانه سرمربی تیم از این تهدید فرصت ساخت و در این شرایط به بازیکنان جوان میدان داد. در این تعطیلات، ما می توانیم ازنظر ذهنی و بدنی خودمان را بازسازی کنیم و با آمادگی بالا کارمان را برای ادامه مسابقات استارت بزنیم.

بازیکنان تراکتور در بازی های آینده با انگیزه بالا می جنگند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی از وجود انگیزه بالا میان بازیکنان تراکتور برای کسب نتایج درخشان در هفته های پایانی لیگ اطلاع داد و یادآور شد: ما هنوز برای کسب سهمیه شانس داریم و با برد در دربی هم شرایط مان خیلی بهتر شد. در سطح فنی تیم ها، تفاوت زیادی وجود ندارد و در هفت هفته پایانی، 21 امتیاز دست نخورده باقی مانده است که همین موضوع انگیزه ما را برای ادامه لیگ بیشتر می نماید.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در هفته های آینده با انگیزه بالا خواهیم جنگید تا هم بهترین نتایج را در شأن نام تراکتور بگیریم و هم سهمیه آسیا را کسب کنیم. با صحبت هایی که کادر فنی با بازیکنان انجام می دهند و انگیزه ای که می دهند، کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست و با کمی کوشش و تمرکز بیشتر به این مهم دست پیدا کنیم.

رزاق پور به تمجید از اعضای تیم تراکتور پرداخت و مطرح کرد: مطمئناً در ادامه مسابقات تیم ها به دنبال کسب حداکثر امتیازات هستند و تیمی می تواند پیروز باشد که تمرکز بیشتری داشته باشد و تمرینات خوبی انجام بدهد. ما کادر فنی با دانشی داریم و در کنار آنها، بازیکنان باتجربه ای هم در تراکتور حضور دارند که من هم سعی می کنم از آنها یاد بگیرم. حضور چنین کادر فنی و بازیکنان خوبی در تراکتور، تیم را در ادامه مسابقات ازنظر ذهنی آماده کسب نتایج درخشان می نماید. ما می خواهیم فرایند خوب مان را ادامه بدهیم.

وی راجع به پیروزی در دربی تبریز، گفت: به عوامل و بازیکنان تیم ماشین سازی که در نیم فصل نخست با آنها زندگی کردم، خسته نباشید می گویم و امیدوارم هر چه سریع تر مسائل این تیم رفع گردد. شاید بعضی ها فکر نمایند که ما بازی راحتی داشتیم، اما در فوتبال بازی آسانی وجود ندارد.

رزاق پور در خصوص نقش طرفداران در نتیجه گیری تراکتور، گفت: تراکتور از غیبت طرفداران در استادیوم، بیشترین آسیب را خورده است. حضور طرفداران در استادیوم انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد و اگر آنها از ابتدای فصل در استادیوم حضور داشتند، شرایط تراکتور در جدول بهتر از این بود. آنها اگر حمایت همیشگی شان از تراکتور را در فضای مجازی هم داشته باشند، تیم را رو به پیشرفت سوق خواهند داد.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال تراکتور توضیح داد: سال جاری بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده است. ما انگیزه زیادی داریم و اگر در کنار آن حمایت طرفداران را هم ببینیم، عملکرد بهتری هم خواهیم داشت. آنها در لیگ قهرمانان آسیا تا لحظه آخر از تراکتور حمایت کردند و نتیجه آن را هم دیدند. امیدوارم این اتفاق در لیگ برتر هم بیفتد و تراکتور باعث خوشحالی پرشورها گردد. من احساسات طرفداران تراکتور را درک می کنم و می دانم که نتایج تراکتور در زندگی آنها هم تأثیر دارد و با این تیم زندگی می نمایند. امیدوارم هر چه سریع تر طرفداران را در کنار خودمان داشته باشیم، چون مانند آنها در کشور خیلی کم است. امیدوارم افتخار بازی کردن در مقابل چشمان این طرفداران را داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 850

به "بازیکنان تراکتور در بازی های آینده با انگیزه بالا می جنگند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تراکتور در بازی های آینده با انگیزه بالا می جنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید