اینتر در صدد معاوضه ناینگولان با زانیولو

به گزارش اهدا بلاگ، باشگاه اینتر میخواهد بازیکن سابق خود را به سن سیرو برگرداند و به همین منظور حاضر است هافبک بلژیکی خود را به جالوروسی پس بدهد.

اینتر در صدد معاوضه ناینگولان با زانیولو

به گزارش خبرنگاران، نشریه رپوبلیکای ایتالیا مدعی شد که باشگاه اینتر میخواهد معامله ای که دو سال پیش با رم انجام داد را تابستان سال جاری در جهت معکوس انجام دهد و هافبک بلژیکی خود، راجا ناینگولان را با هافبک هجومی ایتالیایی رم، نیکولو زانیولو معاوضه کند.

اینتری ها تابستان سال گذشته ناینگولان را که جایی در برنامه های آنتونیو کونته نداشت به کالیاری قرض دادند و عملکرد خوب این بازیکن تا پیش از تعلیق لیگ به خاطر کرونا نراتزوری را مجاب نموده که او را برگرداند؛ با این حال اکنون به نظر می رسد که هدف اینتر از برگرداندن ناینگولان معاوضه او با بازیکنی است که دو سال پیش به علاوه 20 میلیون یورو به رم فروخت تا هافبک بلژیکی این تیم را بخرد.

معاوضه زانیولو با ناینگولان برای رم نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر ورزشی معامله ای پرسود بود. در حالی که رفتن ناینگولان به اینتر با افت شدید او همراه شد، زانیو در رم خوش درخشید و تا قبل از پاره شدن رباط صلیبی اش مهره ای کلیدی برای این تیم بود. همین مسئله سبب شده است که اینتر به فکر پس دریافت او از رم باشد و دلایلی هم وجود دارد که این بازیکن به تیم سابقش برگردد. دلیل اول احتیاج مبرم رم به پرکردن خزانه اش بعد از ثبت ضرری بی سابقه در فصل جاری است و دومین دلیل وجود بندی در قرارداد این بازیکن با رم است که اینتر را از 15 درصد از رقم انتقال او به تیم بعدی اش ذی نفع می نماید. به این ترتیب بازگشت زانیولو به اینتر رم را از پرداخت این رقم معاف می نماید. ظاهراً به همین دلیل هم بوده که رم پیشنهاد سایر مشتریان زانیولو و در رأس آنها یوونتوس را رده نموده است. تاتنهام و منچستریونایتد هم دیگر مشتریان این بازیکن 20 ساله هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 244

به "اینتر در صدد معاوضه ناینگولان با زانیولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر در صدد معاوضه ناینگولان با زانیولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید