اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به 164 مدرسه

به گزارش اهدا بلاگ، شهرداری منطقه12 به 164 مدرسه تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی اهدا کرد تا با تقویت بخش سخت افزاری در حوزه آموزش و پرورش، در سرمایه گذاری برای آینده سازی نقش ایفا نماید.

اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به 164 مدرسه

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه12 با تأکید بر تجهیز مدارس به امکانات مختلف گفت: هرچه بیشتر برای آموزش و پرورش دانش آموزان امکانات فراهم کنیم، آینده کشور را بیمه نموده ایم.

امیر یزدی با اشاره به اقلام اهدایی به 164 مدرسه منطقه گفت: این اقلام بنا به نیازی که اداره آموزش و پرورش تشخیص داده، تهیه شده و هدف این بوده که از این طریق در سرمایه گذاری عظیمی که نظام و دولت از طریق آموزش و پرورش برای بچه ها عزیزمان انجام می دهند، سهم اندکی داشته باشیم.

او با ابراز امیدواری از اینکه در کشور، زمینه برترین آموزش و پرورش برای دانش آموزان مهیا گردد، اضافه نمود: آینده این کشور در دستان دانش آموزان و نسل های آینده است. بنابراین هرچه ما برای این عزیزان به منظور آموزش بهتر و پرورش مناسب تر امکانات فراهم کنیم، در واقع آینده کشور را بیمه نموده ایم.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران هم با بیان اینکه نگاه کلان فرهنگی و اجتماعی، بر جوانان و نوجوانان متمرکز است، بیان کرد: این نگاه از اقدامات تربیتی در همین مدارس آغاز می گردد و اکنون شاهد تقویت بخش سخت افزاری در این حوزه هستیم و در ادامه باید در تقویت بخش نرم افزاری در مدارس بکوشیم.

مهدی امیری اضافه نمود: اگر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی به عنوان موضوعاتی زودبازده نگاه نکنیم، در واقع مهم ترین اقدامات ما باید برای گروه کودک و نوجوان باشد، چرا که این گروه بیشترین تأثیرگذاری را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت.

او مدیران و کارشناسان این اداره را سربازان آموزش و پرورش خواند و گفت: ما آماده ایم در کنار همدیگر کار کنیم و فرصت خدمت را مغتنم بشماریم تا نتایج خوبی برای مردم عزیزمان رقم بزنیم.

در مراسم اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به 164 مدرسه منطقه 12 که با اولویت مدارس محروم انجام شد، تجهیزات هوشمندسازی از جمله لپ تاپ، رایانه، اسکنر، پرینتر و دستگاه کپی و اقلام عمرانی برای ساخت و تعمیر آبخوری ها و سرویس های بهداشتی از جمله سرامیک، کاشی، شیرآلات، پکیج، آبگرمکن و... در اختیار مدارس نهاده شد و ایزوگام برای تعمیر سقف و رنگ برای رنگ آمیزی کلاس ها به آنها اهدا شد.

در این مراسم که در ساختمان سوله بحران شهرداری منطقه برگزار گردید، احمدرضا اصلانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه12 همراه با معاونان این اداره، سید امیرحسین ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه، شهرداران نواحی شش گانه و بعضی مدیران شهری حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آذر 1401 بروزرسانی: 15 آذر 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1370

به "اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به 164 مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای تجهیزات عمرانی و هوشمندسازی به 164 مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید