انهدام 3 باند قاچاق سلاح در پایتخت

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پلیس پایتخت از انهدام 3 باند قاچاق سلاح، کشف 115 قبضه اسلحه و 3700 فشنگ آمریکایی خبر داد.

انهدام 3 باند قاچاق سلاح در پایتخت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم بازدید جانشین فرمانده نیروی انتظامی از طرح های پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اضافه کرد: یکی از اقدامات اجرا شده توسط مأموران انتظامی پلیس تهران، انهدام سه باند وارد کننده سلاح از غرب کشور به پایتخت بود که با شناسایی، دستگیری و انهدام هر سه باند، بالغ بر 115 قبضه سلاح جنگی و 3700 فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که در بررسی ها معین شد که 80 درصد از سلاح های کشف شده ساخت آمریکا است گفت: یکی از این باند ها برای سومین بار در این کار دخالت داشت که شناسایی، دستگیر و منهدم شد.

سردار رحیمی به اجرای مرحله اول طرح کاشف در سال جاری پرداخت و اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس در این مرحله 304 نفر از سارقان حرفه ای، باندی و دارای سابقه سرقت به عنف، گوشی قاپی، سرقت اماکن، خودرو، لوازم خودرو، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه، قتل و آدم ربایی شناسایی و دستگیر شده و حدود 17 نفر از محکومان فراری نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: انهدام 60 باند سرقت، 15 باند زورگیری، گوشی قاپی، سرقت منزل، مغازه و اماکن، 16 باند سرقت خودرو، موتور سیکلت و لوازم آن، 12 باند جعل و کلاهبرداری و 5 باند آدم ربایی و تجاوز از جمله دیگر اقدامات ماموران پلیس تهران است؛ همچنین پدر و مادری که دو فرزند و داماد خود را به قتل رساندند نیز در این مرحله دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 860

به "انهدام 3 باند قاچاق سلاح در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام 3 باند قاچاق سلاح در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید