امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد

به گزارش اهدا بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد اردبیل گفت: امتحانات انتها ترم در این دانشگاه به صورت حضوری و برای دانشجویان با شرایط خاص به صورت مجازی برگزار می گردد.

امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اردبیل از برگزاری امتحانات انتها ترم در این دانشگاه به صورت حضوری و غیرحضوری اطلاع داد و اظهار کرد: برآورد ما این بود که 70 درصد دانشجویان خواهان برگزاری امتحانات به صورت مجازی و 30 درصد هم خواهان امتحانات حضوری باشند.

رسولی اعلام کرد: با اینکه با متقاضیان برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری بود، اما احتمال دادیم که بعضی دانشجویان از امکانات لازم برای شرکت در امتحان مجازی را نداشته باشند و به همین دلیل، آزمون ها حضوری اعلام شد و با شرایطی برای بعضی از دانشجویان به صورت غیرحضوری نیز برگزار می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل شرح داد: براساس دستورالعمل معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی دانشگاه، با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند شرایط امتحان حضوری را برای دانشجویان فراهم کردیم. از طرف دیگر دانشجویانی که در خانواده آنان افرادی با بیماری های زمینه ای حضور دارند یا با بیماری کرونا درگیر هستند یا به طور کلی امکان حضور در امتحانات به صورت حضوری را ندارند، می توانند به صورت مجازی در امتحانات شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 311

به "امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه آزاد اردبیل به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید