تور دبی ارزان: ابوظبی شهری لوکس با دیدنی هایی فراموش نشدنی

به گزارش اهدا بلاگ، گذری بر مکان های گردشگری ابوظبی

ابوظبی، مرکز امارات متحده عربی مدرن و زیبا در کرانه دریا است. نخستین اقوام ساکن این منطقه ، مردمی بیابان نشین از طایفه بنی یاس بودند که در سال 1760 میلادی این نقطه را برای سکونت انتخاب کردند. منطقه امروزی ابوظبی تا زمان اکتشاف نفت در این کشور، یک روستای کوچک ماهی گیری به حساب می آمد و پس از کشف نفت، این شهر با سرعت زیادی فرایند مدرن شدن را طی نموده و امروزه به عنوان یک مرکز دولتی و تجاری مهم در کشور امارات و منطقه محسوب می گردد.

تور دبی ارزان: ابوظبی شهری لوکس با دیدنی هایی فراموش نشدنی

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

  • باغ وحش و پارک امارات

در این باغ وحش جالب، شما می توانید یک روز کامل را به سرگرمی سپری کنید. این باغ وحش در فاصله کوتاهی از شهر ابوظبی قرار گرفته و انواع گونه های حیوانات از جمله ببر سفید، زرافه، فیل و … زندگی می نمایند. در این باغ وحش، بخش ویژه ای به نخستینیان اختصاص داده شده که در آن انواع گونه های میمون نگهداری می شوند. پارک فلامینگوها، شیرهای دریایی و … در این باغ وحش وجود داشته و بخشی ویژه بچه ها طراحی شده است که می توانند در آن به حیوانات غذا داده و آن ها را لمس نمایند.

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه 9 و نیم صبح تا 8 شب - پنج شنبه تا شنبه : 9 و نیم صبح تا 9 و نیم شب

هزینه خرید بلیط ورودی: 25 درهم امارات برای بزرگ سالان و بچه ها 6 سال به بالا- بچه ها 3 تا 5 سال 10 درهم و زیر 3 سال، رایگان

موقعیت: فصاله 30 دقیقه رانندگی تا ابوظبی

  • بیمارستان شاهین ابوظبی

این بیمارستان دامپزشکی در ابوظبی به معالجه و نگهداری حیوانات بیمار و مجروح و به ویژه شاهین ها می پردازد. در این بیمارستان، تورهای ویژه ای برای بازتماشامایندگان وجود دارد و بازتماشامایندگان می توانند از نزدیک با این پرندگان و فرایند درمانی آن ها آشنا شده و در صورت خوش شانس بودن، آن ها را در دست بگیرند. البته باید برای دست گرفتن این پرندگان مواظب باشید تا آسیبی متوجه آنان که به تازگی از دوران بیماری یا آسیب دیدگی بیرون آمده اند، نگردد.

  • جزیره یاس

جزیره یاس یکی از لوکس ترین هتل های ابوظبی محسوب شده و در منطقه ای زیبا در ساحل این شهر قرار گرفته است. در ساحل این هتل می توان کل روز را به استراحت؛ شنا و حمام آفتاب گرفتن گذرانده و ساعاتی خوب را پشت سر گذاشت. زمین ویژه اتوموبیل رانی یاس مارینا که مسابقات فرمول یک ابوظبی در آن برگزار می گردد نیز در این محل قرار گرفته است و تماشا این مسابقات هیجان انگیز، مطمئنا لذت سفر شما را دوچندان خواهد نمود.

  • تور قایق رانی

برای تماشا برترین منظره شهر ابوظبی، شما باید به سمت دریا رفته و از منطقه دور از ساحل به شهر نگاه کنید. تماشای ساحل زیبای این شهر و ساختمان های بلند و برج های مرتفع آن از قایق های مجاور ساحل، بسیار دلپذیر است و تورهای مختلفی این امکان را برای شما در شهر ابوظبی فراهم می نمایند. این تورها به ویژه در هنگام غروب آفتاب در بین گردشگران رایج بوده و نمای تاریک و روشن شهر در این لحظات واقعا تماشایی است.

  • واحه لیوا

در جنوب شهر ابوظبی، واحه زیبای لیوا یک گزینه خوب برای فرار از ازدحام و شلوغی شهر محسوب می گردد. در این محل درختان خرمای زیادی وجود داشته و این میوه بیابانی در نخلستان های ویژه ای کشت می گردد. این جاذبه را می توان یکی از مهم ترین تماشای های شهر محسوب نموده و بعلاوه می توانید تور بازدید از صحرا و شن های بیابانی منطقه را که موجب خلق مناظری استثنائی می شوند، را در این واحه تجربه کنید. اسکی روی ماسه و شتر سواری از دیگر سرگرمیات امکان پذیر در این محل بوده و البته به جز واحه لیوا، شما می توانید به واحه العین که در جبل هفیت قرار گرفته است، نیز سری زده چرا که به علت وجود تعداد زیادی قلعه ،حصاره ،خانه ها و مساجد قدیمی و برج هایی با اشکال مختلف، که تعداد آنها به 66 تا می رسد این واحه را از دیگر مکان ها و شهرهای امارات متمایز نموده است. بعلاوه این شهر سرشار از باغ های سرسبز و استراحتگاه و پارک های زیبا و مجهز به امکانات رفاهی است که گردشگر هایی که به اینجا سفر می نمایند، به طور حتم از تماشای های آن لذت خواهند برد

منبع: الی گشت
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1258

به "تور دبی ارزان: ابوظبی شهری لوکس با دیدنی هایی فراموش نشدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: ابوظبی شهری لوکس با دیدنی هایی فراموش نشدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید