آشنایی با شگفت انگیز ترین سواحل جهان ! (قسمت اول)

به گزارش اهدا بلاگ، همه می دونیم که یکی از زیباترین و آرامش بخش ترین جاذبه های طبیعت سواحل دریاست، ولی یه سری از ساحل ها خیلی خاص و متفاوتن که تماشاشون از نزدیک می تونه واقعا به یاد موندنی باشه! در ادامه به معرفی شگفت انگیز ترین سواحل جهان و زیباترین سواحل جهان میپردازیم

آشنایی با شگفت انگیز ترین سواحل جهان ! (قسمت اول)

شگفت انگیز ترین سواحل جهان : ساحل شیشه ای کالیفرنیا

اینجا بدون شک یکی از خاص ترین و زیباترین سواحل جهانست، که در نزدیکی شهر فورت برگ قرار گرفته، ولی جدا از زیبایی که به چشمتون می بینین، داستان به وجود اومدنش هم خیلی خاصه. این شاحل پر از سنگ های شیشه ای رنگارنگه که در واقع این سنگ ها زباله هایی بودن که مردم تو آب دریا ریخته بودن و به مرور زمان و گذشت سال های متمادی به وسیله امواج شکل گرفتن و تراش خوردن. واسه همین بهداشتی نیستن ولی فوق العاده زیبان و دیدنی.

شگفت انگیز ترین سواحل جهان : سواحل ماسه ای سیاه، جزیره بزرگ، هاوایی

این جزیره رنک ماسه های ساحلش سیاهه! دلیلش هم فعالیت آتشفشانیه که دائما تو این جزایر رخ می ده و اینجا رو به یه جزیره خاص و محبوب جهانگردی تبدیل نموده. تو این ساحل حموم آفتاب گرقتن لاکپشت ها هم تماشائیه

شگفت انگیز ترین سواحل جهان : ساحل شاخ طلایی، جزیره برک، کرواسی

ساحل زلاتنی رات یا همون شاخ طلایی که در جنوب جزیره برک واقع شده خیلی خاص و دیدنیه، چون فقط 530 متر از اون رو آب های زلال و کریستالی دریای آدریاتیک تشکیل داده. اینجا بین جهانگرد ها خیلی محبوبه و کلی ورزش های آبی و هیجان انتظارشون رو می کشه.

زیباترین سواحل جهان : مجمع الجزایر بازاروتو، موزامبیک (جزیره غبار)

اینجا یکی از دورافتاده ترین جزایر جهانست به نام جزیره غبار، که یه ساحل بکر و دست نخورده داره. یه طبیعت خاص و شگفت انگیز که هر جهانگرد ماجراجویی رو به سمت خودش می کشونه.

زیباترین سواحل جهان : ساحل آلگرو، پرتغال

این ساحل در جنوبی ترین نقطه کشور پرتغال قرار گرفته و با غارهای آهکی تزئین شده، تصور کنین با قایق از لا به لای این غارهای زیبا رد می شین و با یه چشم انداز رویایی رو به رو می شین. می تونه یه سوژه عالی واسه عکاسی باشه.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1385

به "آشنایی با شگفت انگیز ترین سواحل جهان ! (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شگفت انگیز ترین سواحل جهان ! (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید