75 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرجهاد کشاورزی بابل از تخریب 75 ساخت وساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان در اردیبهشت ماه سال جاری اطلاع داد .

75 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: محسن علی گل زاده گفت: برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، اردیبهشت ماه سال جاری 75 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی شهرستان بابل قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل توضیح داد: با فلع و قمع این ساخت و سازهای غیرمجاز، 4 هزار و 745 مترمربع زمین کشاورزی این شهرستان آزادسازی و به چرخه فراوری بازگشت.

وی توضیح داد: در راستای اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی این احکام با همکاری و هماهنگی موثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجرا شد.

علی گل زاده با اشاره به صدور 6 مورد احکام قضایی قلع و قمع به مساحت 885 مترمربع در ماه گذشته، اظهار کرد: محاکم قضایی 11 مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت یک هزار و 56 مترمربع را وارد ندانست.

به گفته این مسوول رای صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان، 35 مورد به مساحت پنج هزار و 759 مترمربع است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 859

به "75 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 تغییر کاربری غیرمجاز در بابل قلع و قمع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید