گواردیولا بالاتر از مورینیو و یورگن کلوپ

به گزارش اهدا بلاگ، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ جزیره، منچسترسیتی در استادیوم اتحاد میزبان استون ویلا بود که توانست این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و با 48 امتیاز و یک بازی بیشتر از آرسنال، به رده دوم بازگردد.

گواردیولا بالاتر از مورینیو و یورگن کلوپ

گواردیولا با پیروزی در این ملاقات به رکورد 184 برد در 250 بازی در لیگ برتر رسید که بالاترین تعداد پیروزی در 250 بازی اول یک مربی در لیگ برتر انگلیس است. پیش از این یورگن کلوپ توانسته بود در 160 بازی از 250 بازی اول خود با لیورپول در لیگ پیروز گردد. ژوزه مورینیو که سرمربی چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام بوده است، 158 برد، آرسن ونگر 146 برد و رافائل بنیتس 138 برد در این تعداد بازی در لیگ برتر کسب کردند.

آرسنال و منچسترسیتی چهارشنبه شب در لیگ برتر در ملاقاتی حساس و فینال گونه در لیگ برتر برابر هم به میدان می روند.

سرمربی اسپانیایی سیتی پیش از این ملاقات گفت: آرسنال یک بازی کمتر از ما انجام داده است. باید تمام ملاقات های قبلی را فراموش کنیم. ما به لندن می رویم تا در آنجا برنده شویم. اگر یک تیم در نیم فصل اول 50 امتیاز می گیرد، به این علت است که آن ها بسیار قوی هستند. آرسنال ثابت نموده است تیم خیلی خوب و قدری است.

شاگردان گواردیولا خیلی زود و در دقیقه 4 روی کرنر ارسالی محرز و ضربه سر رودری به گل اول دست یافتند. در دقیقه 39، با اشتباه امیلیانو مارتینس، دروازه بان استون ویلا و روی پاس ارلینگ هالند، گوندوغان گل دوم سیتیزن ها را به ثمر رساند. در اوقات تلف شده سیتی پیروز شد به وسیله محرز از روی نقطه پنالتی به گل سومش برسد.

در نیمه دوم و روی اشتباه مدافعان منچسترسیتی، واتکینز یکی از گل ها را جبران کرد تا شاگردان گواردیولا با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهند و در جدول 48 امتیازی شوند.

پپ گواردیولا در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی نتوانست با این تیم جام کسب کند، ولی در ادامه توانست این تیم را به قهرمانی های مداوم برساند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1407

به "گواردیولا بالاتر از مورینیو و یورگن کلوپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا بالاتر از مورینیو و یورگن کلوپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید