سرانجام رأفت، سرمربی شهرداری آستارا شد

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران/گیلان با عقد قرارداد رسمی، انتها رأفت سکان شهرداری بندر آستارا در لیگ آزادگان را بر عهده گرفت.

سرانجام رأفت، سرمربی شهرداری آستارا شد

محمد اشجعی، مدیر رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی مراسمی که با حضور آرش بابلیان مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا برگزار گردید، خاتمه رأفت پیشکسوت فوتبال آستارا و مهاجم سال های نه چندان دور باشگاه پرسپولیس تهران، با امضای قراردادی رسمی، راهنمایی تیم شهرداری را بر عهده گرفت.

وی با بیان اینکه پس از آنالیز گزینه های مختلف و رایزنی های چند روز اخیر، باشگاه شهرداری آستارا با خاتمه رأفت به توافق رسید، ادامه داد: وی لحضاتی پیش به شکل رسمی به عنوان سرمربی باشگاه شهرداری آستارا انتخاب شد.

آرش بابلیان، مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا در این خصوص با اشاره به اینکه شهرداری با کسب 10 امتیاز با ارزش، موقعیت خوبی را در جدول لیگ آزادگان دارد، گفت: رأفت اسطوره و افتخار ورزش استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا است و همه مردم آستارا ایشان را دوست دارند.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته پیشنهاد سرمربیگری تیم شهرداری آستارا به ایشان ارائه شد که ابتدا به دلیل مسائل شخصی پیشنهاد ما را قبول نکرد اما در ادامه و پیگیری های اعضای هیأت مدیره باشگاه و نظر مثبت شهردار و اعضای شورای شهر آستارا، موافقت به عمل آمد.

وی اضافه نمود: رأفت به دلیل حساسیت بالای مسابقات لیگ یک و احساس احتیاج مبرم ورزش آستارا در این مقطع، این مسئولیت را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگاران، خاتمه رأفت متولد محله فوتبال خیز تله سیفی بندر آستارا است و تجربه مربیگری در تیم های داماش ایرانیان، امید پرسپولیس و ملوان بندرانزلی را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 609

به "سرانجام رأفت، سرمربی شهرداری آستارا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام رأفت، سرمربی شهرداری آستارا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید