نقش دنیا میزبان نساجی می گردد؟

به گزارش اهدا بلاگ، باشگاه نساجی در پی این است تا با جلب موافقت باشگاه سپاهان و مسئولان استان اصفهان بازی های خانگی اش را در استادیوم نقش دنیا برگزار کند.

نقش دنیا میزبان نساجی می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه نساجی مازندران در کوشش است تا با همکاری با باشگاه سپاهان دیدارهای خانگی اش را در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار کند.

نماینده مازندران پیش از این هم کوشش هایی را برای انجام بازی هایش در استادیوم امام رضا (ع) مشهد نموده و موافقت مسئولان ورزش مازندران و همینطور آستان قدس رضوی را گرفته بود، اما در نهایت با مخالفت شورای تأمین استان خراسان رضوی برگزاری بازی های نساجی در مشهد منتفی شد. از طرف دیگر مسئولان ورزش استان مازندران در پی این هستند که چمن استادیوم شهدای ساری را هم ترمیم نمایند و دست کم تا سرانجام امسال این استادیوم آماده انجام بازی نخواهد بود.

به همین دلیل باشگاه نساجی در کوشش است تا موافقت باشگاه سپاهان و همینطور مسئولان مربوطه در استان اصفهان را جلب کند تا دیدارهای خانگی اش را در استادیوم نقش دنیا انجام دهد. باید دید بالاخره مدیران نساجی می توانند بازی های تیم شان را در اصفهان انجام دهند یا همچنان باید درگیر انتخاب استادیوم برای برگزاری دیدارهای خانگی خود باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1132

به "نقش دنیا میزبان نساجی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش دنیا میزبان نساجی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید