نظر برترین مربی تاریخ در مورد انتخاب جنجالی؛ مسی یا رونالدو؟

به گزارش اهدا بلاگ، سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستریونایتد هم در خصوص اینکه لیونل مسی بهتر است یا کریستیانو رونالدو، به اظهارنظر پرداخت.

نظر برترین مربی تاریخ در مورد انتخاب جنجالی؛ مسی یا رونالدو؟

فرگوسن که شش 6 سال در اولدترافورد مربی رونالدو بود و باعث شکل گیری و رشد این بازیکن شد، در مصاحبه با نشریه میرر گفت: مردم می گویند که بهترین بازیکن جهان کیست و بسیاری از افراد به درستی مسی را انتخاب می نمایند و شما نمی توانید با این عقیده مخالفت کنید.

مربی افسانه ای شیاطین سرخ در ادامه ظهار داشت: اما من عقیده دارم که رونالدو می توانست برای تیم های میلوال، کویینزپارک رنجرز، دانکستر راورز یا هر تیم دیگری بازی کند و هت تریک کند. اما مطمئن نیستم که مسی بتواند این کار را انجام دهد. رونالدو با هردو پای خود بازی می نماید و خیلی سریع است. دربازی روی هوا عالی است. البته مسی هم عالی است، اما فکر می کنم رونالدو در بسیاری از موارد از مسی بهتر است.

سال های درازی است که میان هواداران فوتبال جنگی است برای انتخاب بهترین بازیکن جهان. جدال میان هواداران مسی و رونالدو که هر کدام، بازیکن محبوب خود را بهتر از دیگری دانسته و معتقدند که بازیکن برگزیده آنها، یک قدرت فرازمینی دارد.

منبع:همشهری آنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 523

به "نظر برترین مربی تاریخ در مورد انتخاب جنجالی؛ مسی یا رونالدو؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر برترین مربی تاریخ در مورد انتخاب جنجالی؛ مسی یا رونالدو؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید