مدافع سابق تیم ملی روسیه: آزمون بهترین بازیکن این فصل است

به گزارش اهدا بلاگ، چوگاینوف در مصاحبه با سایت اسپورت روسیه گفت: دزیوبا و آزمون فصلی فوق العاده را پشت سرگذاشتند. آنها گل های زیادی را برای زنیت به ثمر رساندند اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، آزمون انتخاب من خواهد بود.

مدافع سابق تیم ملی روسیه: آزمون بهترین بازیکن این فصل است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال روسیه، مهاجم ایرانی زنیت را بهترین بازیکن فصل 2019-2020 لیگ این کشور معرفی کرد.

مدافع سابق تیم ملی روسیه: آزمون بهترین بازیکن این فصل است

به گزارش خبرگزاری فارس، ایگور چوگاینوف، مدافع سابق تیم ملی روسیه و عضو باشگاه لوکوموتیو در مصاحبه با رسانه ها اعلام نمود سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت بهترین بازیکن این فصل لیگ کشورش است.

چوگاینوف در مصاحبه با سایت اسپورت روسیه گفت: دزیوبا و آزمون فصلی فوق العاده را پشت سرگذاشتند. آنها گل های زیادی را برای زنیت به ثمر رساندند اما اگر بخواهم یکی را انتخاب کنم، آزمون انتخاب من خواهد بود.

وی اضافه کرد: بدون شک بهترین مربی این فصل هم سیماک، سرمربی زنیت است. زنیت در این فصل بدون هیچ افتی تا خاتمه فصل عمل کرد و این ویژگی بزرگی برای تیم و مربی اش است.

چوگاینوف بیان کرد:درست است او بازیکنانی توانمندی در اختیار دارد ولی پیش از این مانچینی و لوچسکیو با وجود ستاره های زیاد زنیت نتوانستند تیم را قهرمان نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 321

به "مدافع سابق تیم ملی روسیه: آزمون بهترین بازیکن این فصل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع سابق تیم ملی روسیه: آزمون بهترین بازیکن این فصل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید