طراحی باغ ویلا: قورباغه هومن سیدی آماده پخش در نمایش خانگی

به گزارش اهدا بلاگ، گویی رقابت در عرصه نمایش خانگی برای کارگردانان ایرانی از پرده های سینما مهم تر شده است و حالا هومن سیدی نیز به جمع کارگردانانی اضافه شده که میخواهد هنر خود را با سریال و نمایش خانگی عرضه کند. سریالی که اعلام شده به مسائل اجتماعی پرداخته و اعلام چنین موضعی او را بر لبه پرتگاه قرار می دهد.

طراحی باغ ویلا: قورباغه هومن سیدی آماده پخش در نمایش خانگی

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در روزگار کرونایی فراوریات بسیار کمی را در عرصه سینمای ایران و جهان شاهد بودیم و با توجه به این که کارگردانان و فراوریکنندگان هنوز به اکراین آنلاین رغبتی ندارند، چند وقتی است دیدنگران فراوریی برای دیدن ندارند. در این شرایط پخش یک سریال تازه فارغ از خوب یا بد بودن آن می تواند مخاطب قابل توجهی را از آن خود کند.

دیدنگران در پی سریال تازه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی تازهترین سریال شبکه نمایش خانگی است که مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد و به مسائل جامعه و تاثیرات آن بر روی هر فرد می پردازد اما هنوز زمان پخش آن معین نیست.

این سریال از سال98 آغاز به فیلمبرداری شد اما از آن جا که هیچ چیزی از کرونا در امان نماند به همین علت عوامل فیلم فراوری را موقتا متوقف کردند و در تابستانی که گذشت فیلمبرداری این کار تمام شد.گفتی است بخش هایی از این سریال در تایلند فیلمبرداری شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: من همواره یه جایگاه واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می مونده و من ازش جلوتر حرکت می کردم، جهان برای من جای کوچیکیه، احساس می کنم همه جا بستس و نمی تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه ها رو قبلا دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه ها، اونا رو زمانی می بینم که در حال مردنم.

یکی از عواملی که می تواند دیدنگران را به سمت خود بکشاند، بازی بازیگران چهره و محبوب در این سریال است. نوید محمدزاده، فرشته حسینی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان و هومن سیدی بازیگران این مجموعه هستند.

باید منتظر ماند و دید در سریالی که می گویند بزرگ ترین و بزرگ ترین پروژه فراوری سریال در شبکه خانگی است که تقریبا دو سال زمان برده تا به مرحله پخش برسد، چه خواهیم دید؟

آیا در این سریال که گفته شده در خصوص مسائل اجتماعی است همانند دیگر فیلم سیدی به نام مغزهای کوچک زنگ زده، مسائل به اشتباه به مخاطب گفته می گردد یا اینکه این بار سیدی خود را از گذشته پخته تر نموده و به صورت واقعی یک فیلم اجتماعی ساخته است؟

زمان پخش قورباغه در ابهام

چند زمان متفاوت برای پخش این سریال اعلام شد. ابتدا گفته شد که پس از خاتمه فیلمبرداری در آبان ماه سال 99 منتشر خواهد شد و خبرهایی در خصوص مذاکرات عوامل قورباغه با نت فلیکس منتشر و گفته شده در صورت انجام توافقات اولیه ممکن است شاهد پخش این سریال به شیوه همیشگی نت فلیکس باشیم و این مجموعه می تواند اولین ساخته ایرانی این شبکه اینترنتی باشد.

اما دیگر از این مورد خبری نشد تا اینکه خبرها در خصوص پخش این سریال در سوم آذر بود که هومن سیدی کارگردان این سریال با انتشار متنی در صفحه ایسنتاگرامش در خصوص مسائل پخش صحبت کرد.

در این باره بخوانید:

فیلم بیگاه و مفاهیم ازلی انسان

فیلم گلوله باران و تیر خوردن فیلمبردار

کیارستمی را پس از مرگ بشناسیم

او نوشته بود: در جریان باشید این سریال مدتی است که آماده پخش بوده و به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاده. به هر ترتیب اعلام رسمی پخش به آبان موکول شد. که باز به دلایلی ارشاد از ما درخواست کرد که تاریخ پخش را به آذر موکول کنیم. که در نهایت دلخوری به حق مخاطبان را در پیش داشت که تیم سریال را بی برنامه خطاب نموده اند و اکنون در این لحظه، تهیه کننده محترم به بنده رسما اعلام نموده که مجدد امکان پخش در آذر هم وجود ندارد و ما باید به خواسته ارشاد پخش را به اول دی ماه موکول کنیم. چرا؟

پس از انتشار این متن از سوی سیدی، صفحه رسمی سازمان سینمایی کشور در اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن استوری بیان کرد که این سریال 24 آذرماه منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1054

به "طراحی باغ ویلا: قورباغه هومن سیدی آماده پخش در نمایش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا: قورباغه هومن سیدی آماده پخش در نمایش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید