قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا پشتیبانی اقتصادی و لجستیکی خوبی از تیم خواهیم داشت

به گزارش اهدا بلاگ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید، در کوشش است تا پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، مسائل این تیم حل گردد.

قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا پشتیبانی اقتصادی و لجستیکی خوبی از تیم خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران، جعفر سمیعی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: به آقای گل محمدی تبریک می گویم که به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شدند.

وی درباره شکایت باشگاه النصر عربستان هم گفت: علی رغم همه شیطنت ها مثل محروم کردن عیسی آل کثیر، خدا را شکر! باشگاه پرسپولیس هم در مستطیل سبز پیروز شد و هم در خارج از زمین باشگاه النصر را شکست دادیم. باشگاه النصر ابتدا یک شکایت به کمیته انضباطی و اخلاق AFC برده بود که بازیکنان جدید باشگاه خارج از مهلت قانونی به ثبت رسیده اند. در این مرحله تیم حقوقی باشگاه دفاعیه ای تنظیم کرد و کمیته انضباطی AFC شکایت النصر را رد کرد. مجددا آنها شکایت دیگری در کمیته استیناف ثبت کردند و یک لایحه 123 صفحه ای ارسال نموده بودند. آنها گفته بودند، باشگاه پرسپولیس شرایط لازم برای حرفه ای شدن ندارد و کمیته استیناف شکایت النصر را رد کرد و این باشگاه را جریمه کرد.

وی درباره شرایط محرومیت عیسی آل کثیر هم گفت: یک دفاعیه به دادگاه عالی ورزش ارسال نموده ایم تا رای محرومیت عیسی آل کثیر تعلیق گردد.

سمیعی درباره فرایند جذب بازیکن جدید در پرسپولیس هم گفت: ان شاءالله در یکی دو روز آینده اتفاق می افتد.

او درباره فرایند آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: از آقای گل محمدی و کادر ایشان و همین طور سیدجلال حسینی و بازیکنان تشکر می کنم که با وجود مسائل فراوان از هیچ کوششی دریغ نکردند. ما هم کوشش می کنیم تا قبل از بازی فینال پشتیبانی خوبی از نظر اقتصادی و لجستیکی داشته باشیم و جای هیچ نگرانی نیست. ان شاءالله با قهرمانی، یک جشن ملی برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 519

به "قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا پشتیبانی اقتصادی و لجستیکی خوبی از تیم خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا پشتیبانی اقتصادی و لجستیکی خوبی از تیم خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید