عربستان، تمدید تعلیق پروازها و ممنوعیت ورود از مرزهای دریایی و زمینی

به گزارش اهدا بلاگ، منابع سعودی از تمدید تعلیق پروازها و ممنوعیت ورود از مرزهای دریایی و زمینی به عربستان به مدت یک هفته دیگر خبر دادند.

عربستان، تمدید تعلیق پروازها و ممنوعیت ورود از مرزهای دریایی و زمینی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، یک منبع مسئول در وزارت کشور عربستان سعودی گزارش داد که تعلیق پروازها و ورود به این کشور به وسیله مرزهای زمینی و دریایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این منبع تاکید نمود که البته حمل و نقل کالاها و زنجیره های تامین نیازها و نیز خروج شهروندان غیرسعودی از عربستان به وسیله سفرهای هوایی، طبق دستورالعمل های پیشگیرانه وزارت بهداشت از این تصمیم مستثنی هستند.

بر اساس آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت عربستان، این کشور با ثبت 362 هزار و 220 مورد ابتلا به ویروس کرونا و مرگ شش هزار و 185 تن از آنها، در شمار مبتلایان به این ویروس کشنده و آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن به ترتیب در رتبه های سی و پنجم و سی و و نهم دنیا قرار گرفته است در حالی که در میان کشورهای دنیا عرب نیز به ترتیب رتبه های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده است.

انگلیس دو هفته پیش از کشف گونه جدید ویروس کرونا به عنوان عامل احتمالی تشدید شیوع بیماری کووید-19 در این کشور خبر داده و به دنبال آن نیز موارد ابتلا به گونه مذکور در بعضی کشورهای دنیا و منطقه از جمله دانمارک، هلند، فرانسه، نروژ، کانادا، استرالیا، لبنان و اردن نیز به ثبت رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 611

به "عربستان، تمدید تعلیق پروازها و ممنوعیت ورود از مرزهای دریایی و زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان، تمدید تعلیق پروازها و ممنوعیت ورود از مرزهای دریایی و زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید