عجیب و غریب ترین ازدواج های جهان

به گزارش اهدا بلاگ، ازدواج های عجیب در جهان وجود دارد که برای بعضی از آن ها بهتر است به جای کلمه عجیب از کلمه خنده دار استفاده کنیم!

عجیب و غریب ترین ازدواج های جهان

ازدواج و مراسم عروسی یکی از زیبا ترین قسمت های زندگی به شمار می رود. انسان ها با پیوند زناشویی در جهت تکامل خوشبختی خود گام بر می دارند. در میان تمام اتفاقات خوب و قشنگ، گاهی اخباری از برگزاری عجیب ترین ازدواج ها به گوش می رسد، که شاید مضحک و غیر واقعی به نظر می رسند، اما در کمال تعجب می بینیم که در دنیای واقعی نیز اتفاق افتاده است. با عجیب ترین ازدواج های دنیا در خبرنگاران آشنا شوید.

ازدواج با برج ایفل

خانم لین یکی از قهرمانان تیراندازی اهل سانفرانسیسکو است که سابق بر این عشق و علاقه خود را به تیرو کمانش رسانه ای کرده بود. حال این بانو ورزشکار حاشیه ای جدیدتر را بر سر زبان ها انداخته، و آن ازدواج با برج ایفل یکی از ازدواج های عجیب در دنیا است. لین طی مراسمی دوستان و اقوام خود را به پاریس دعوت کرد و با برپایی جشن پیوند خود را با برج رسمی نمود.

ازدواج با اموات

چادیل و آن زوج عاشقی که به مدت 5 سال نامزد بودند، قرار عروسی خود را برای تعطیلات کریسمس گذاشتند. آن طی یک سانحه رانندگی فوت می نماید و چادیل تمام تلاشش را برای برآورده کردن آرزوی نامزد از دست رفته اش به کار می بندد. چادیل در روز کریسمس طی مراسمی رسما ازدواج شان را ثبت نمود تا به یکی از عجیب و غریب ترین ازدواج های دنیا مبدل گردد.

ازدواج با سگ

آماندا بانوی 48 ساله نیز یکی دیگر از ازدواج های عجیب و غریب دنیا را به نام خود ثبت کرده است. او سگش شبا را به شدت دوست دارد و اظهار داشته که میخواهد طی یک مراسم رسمی و باشکوه ازدواجش را به ثبت برساند. آماندا و شبا در سال 2014 جشن عروسی خود را بر پا نمودند.

ازدواج با ساندویچ

دیوید سیکورسکی از اهالی سانفرانسیسکو علاقه وافری به نوعی لقمه به نام بوریتو دارد و می گوید این ساندویچ زیباترین و مجذوب کننده ترین چیزی است که در زندگی با آن برخورد داشته ام. او دوستانش و یک عکاس را به یکی از جالب ترین ازدواج های دنیا دعوت نمود و به طور رسمی این پیوند زناشویی را با حضور یک کشیش به ثبت رساند.

ازدواج با خود

یاسمین البی دختری مجرد که تا سن 40 سالگی پیروز به یافتن همسر و نیمه گم شده خود نشده بود؛ تصمیم گرفت با خودش ازدواج کند. اگر چه ثبت ازدواج با خود در قانون آمریکا به صورت رسمی انجام نمی پذیرد، اما یاسمین با همکاری و حمایت دوستان و خانواده توانست یکی از عجیب ترین ازدواج های دنیا را به نام خود برگزار کند. او پس از عروسی به لائوس، کامبوج و دبی سفر نمود تا ازیک ماه عسل رویایی لذت ببرد.

ازدواج با سنگ

تریسی امین یکی از هنرمندان تندیس ساز و نقاش انگلیسی تبار و ساکن کشور فرانسه است. او عشق خود را به یک تکه سنگ بزرگ و شبیه به صخره که در بخش ساحلی قرار گرفته در صفحه اجتماعیش اظهار داشت و نوشت :

او هر روز ساعت ها در کنار امواج دریا به انتظار من می نشیند تا بتوانیم برای ساعاتی هرچند کوتاه خاطرات عاشقانه و نابی را برای یکدیگر رقم بزنیم. وی در افتتاحیه نمایشگاهش سال 2016 اظهار داشت که با یک صخره ساحلی ازدواج کرده و از انتخابش کاملا شاد و خوشبخت است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مهم ترین دلایل سفیدی مو که نمی دانید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1301

به "عجیب و غریب ترین ازدواج های جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "عجیب و غریب ترین ازدواج های جهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب و غریب ترین ازدواج های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید